książka
Wydawnictwo Adam Marszałek |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Nowe media jawią się jako swego rodzaju fenomen, który zrewolucjonizował wiele obszarów życia społecznego. Świat mediów przeżywa dynamiczne i gwałtowne zmiany. Dzisiejsze media, zwłaszcza nowe media, osiągają pozycją na rynku medialnym o wiele szybciej i skuteczniej niż dawniej. Informacja to najważniejszy zasób XXI wieku, za sprawą którego przeobrażeniom uległ charakter świata mediów i jego odbiorców.Nowe media wymagają całkowitej zmiany świadomości, dziś odbiorca jest już współtwórcą, kreatorem zawartości mediów. Zaawansowane technologie generują nowe formy aktywności, z uwagą obserwujemy rozwój, ale i zakres użytkowania platform mikroblogowych, czy portali społecznościowych. Nowe media stają się nową platformą, tworzą przestrzeń, na gruncie której realizowane są rozmaite przedsięwzięcia związane z informacją, edukacją, budowaniem interaktywnych społeczności, czy nowym wyrazem kultury. Wyniki owej interaktywnej aktywności, ale i jej specyfika rodzi wiele pytań. Wieloaspektowość i wielowątkowość tegoż zjawiska jest inspiracją do coraz to nowych analiz i próby odpowiedzi, jaki wpływ mają nowe media na budowanie społeczeństwa obywatelskiego opartego na wiedzy, jak wyglądają relację z mediami tradycyjnymi, jak nowe media oddziałują, jak kształtują kulturę popularną?
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 17.04.2013 |