Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

książka

Wydawnictwo BL Info
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

MARKETINGG dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: BL Info
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 04.06.2014

RECENZJE - książki - Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0