SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 mobi,epub,pdf

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • mobi
  • epub
  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

ebook

Wydawnictwo SukceswInternecie.pl
Data wydania 2024
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących.

Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić!

W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter - X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych.



W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących!

Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu:



• 9 Super przemyślanych rozdziałów
• Przegląd niezbędnych narzędzi
• Najświeższa wiedza o AI
• Gotowe do wdrożenia rozwiązania
• Ciekawe przykłady i praktyczne informacje
• Najlepsza w Polsce baza wiedzy od podstaw


Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online!



Robert Duda - autor.

Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.


Spis treści:
Wprowadzenie do marketingu Internetowego6
Rozdział 1. Wstęp. Narzędzia i kanały sprzedaży internetowej.42
1.1.Kanały na pozyskanie Klienta w Internecie.56
1.2.Opisz swojego Klienta i produkt w 10 punktach wg. autorskiej metody Roberta Dudy.76
1.3.Sprawdź co robi Twoja konkurencja.94
Rozdział 2. Hosting, domena i certyfikat SSL.102
Rozdział 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci.112
3.1.Dlaczego wybór WordPress będzie dla Ciebie najlepszy.118
3.2.Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu.128
3.3.Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbędnik?164
Rozdział 4. Treści, grafiki, zdjęcia - fundament sukcesu w Internecie170
4.1.Dlaczego treści są dziś najważniejsze?174
4.2.Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzącego Google.182
4.3.VII przykazanie w Internetach.190
Rozdział 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu!194
5.1.Jak w 2024 roku zaczynamy drogę do zakupów?198
5.2.Podstawy sukcesu w wynikach organicznych (SEO).212
5.3.Jak najlepiej wykorzystać płatne reklamy w wyszukiwarce?228
Rozdział 6. Sieć reklamowa Google - zbuduj zasięgi i rozpoznawalność.244
6.1.Budowanie zasięgu i rozpoznawalności za pomocą GDN.248
6.2.Kampanie remarketingowe w GDN.252
6.3.Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN.256
6.4.Sieć reklamowa Google to także Gmail oraz YouTube.260
Rozdział 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto bez mierzenia i analizy264
7.1.Historia Google Analytics.268
7.2.Integracja Google Analytics z Innymi Narzędziami.272
7.3.Integracja z Looker Studio (wcześniej Google Data Studio).276
7.4.Wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads.280
7.5.Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie.284
Rozdział 8. Media społecznościowe - niezbędnik czy niepotrzebne wydatki?288
8.1.Social Media, a dynamika zmian.296
8.2.Media społecznościowe, a Twój Biznes.306
8.3.Krótka charakterystyka popularnych platform social media314
8.4.Social Media. Podsumowanie.334
Rozdział 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przegląd narzędzi.338
9.1.Narzędzia AI w marketingu. Wstęp.344
9.2.Graficzne Narzędzia AI do zastosowania w marketingu.348
9.3.Narzędzia AI do pisania i analiz w e-marketingu.352
9.4.Narzędzia AI dla mediów społecznościowych.356
Zakończenie.360

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: SukceswInternecie.pl
Rok publikacji: 2024
Liczba stron: 363
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook, multiformat: mobi, epub, pdf - MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 - mobi, epub, pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: