SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Liczba stron 548

Bestsellery z książek

Nowości z książek

Korporacyjni Herosi Książka 5,99 zł
Dodaj do koszyka
Praktyczny Leksykon VAT 2025 Książka 138,59 zł
Dodaj do koszyka
Instrukcja obsługi Spółki z.o.o Książka 81,18 zł
Dodaj do koszyka
Informator kadrowy 2025 Książka 73,87 zł
Dodaj do koszyka

Opis produktu:

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
- koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
- strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
- marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

Inne tego autora

S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: Wolters Kluwer
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Wydawnictwo - adres:
pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl , pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl , 01-208 , Przyokopowa 33 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 548
ISBN: 978-83-264-9535-9
Wprowadzono: 17.03.2016

RECENZJE - książki - Marketing terytorialny, Miasto i region na rynku - Andrzej Szromnik

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 14 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    3
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: