Marketing terytorialny - epub, pdf / Andrzej Szromnik 81,22 zł | eBook w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

E-book

przeczytaj fragment

Marketing terytorialny - epub, pdf

Miasto i region na rynku

ebook

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • epub
  • pdf

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Rozmiar pliku 7.71 MB
  • Zabezpieczenie Znak wodny
  • Produkt cyfrowy

Marketing terytorialny - epub, pdf, Miasto i region na rynku - opis produktu:

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:


marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,


strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,


koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,


marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,


warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,


wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

inne wydania :

S
Szczegóły

Zobacz również

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Baby by Ann - mobi, epub

Anna Lewandowska

27,56 zł 34.45
produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -10%

E-book

  • RRecenzje
  • eBook, multiformat: epub, pdf
  • Marketing terytorialny - epub, pdf, Miasto i region na rynku
4.7/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -15%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

produkt cyfrowy
  • -20%

MP3

produkt cyfrowy
  • -20%

E-book

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 45.62 zł
    31.94 zł

    Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów...

  • 29.90 zł
    21.54 zł

    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki....

  • 44.78 zł
    32.25 zł

    Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim...

  • 98.74 zł
    73.07 zł

    Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie...

  • 49.78 zł

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic...

  • Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności...