SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 408

Opis produktu:

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy? Takich osó,b jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazó,wek i narzędzi, by mó,c w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientó,w na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientó,w i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę! Drugie wydanie uzupełniam o rozdział 4., w któ,rym zwracam uwagę na zmiany społeczne, jakie nam towarzyszą, i na ich wpływ na kształtowanie się marek oraz na oczekiwania klientó,w. Z wprowadzenia do książki

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Sprzedaż,  książki o sprzedaży,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: OnePress
Wydawnictwo - adres:
biuro@virtualo.pl , biuro@virtualo.pl , 00-017 , Marszałkowska 104/122 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 408
ISBN: 978-83-8322-785-6
Wprowadzono: 11.07.2023

RECENZJE - książki - Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta - Katarzyna Wojciechowska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: