SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2024
Oprawa miękka
Liczba stron 152
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Bestsellery z książek

Nowości z książek

Korporacyjni Herosi Książka 5,99 zł
Dodaj do koszyka
Praktyczny Leksykon VAT 2025 Książka 138,59 zł
Dodaj do koszyka
Instrukcja obsługi Spółki z.o.o Książka 81,18 zł
Dodaj do koszyka
Informator kadrowy 2025 Książka 73,87 zł
Dodaj do koszyka

Opis produktu:

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest do: kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, słuchaczy studiów podyplomowych, studentów kierunków ekonomicznych.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: CeDeWu
Wydawnictwo - adres:
hurt@cedewu.pl , hurt@cedewu.pl , 00680 , ŻURAWIA 47/49/309 , WARSZAWA , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2024
Wymiary: 235x165
Liczba stron: 152
ISBN: 9788381027601
Wprowadzono: 25.01.2024

RECENZJE - książki - Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa - Maria Kubacka

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: