Rebel Gra Tajniacy (Codenames) 46,78zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image
  • image

Rebel Gra Tajniacy (Codenames)

gry / zabawki

 

  • Rebel
  • Wiek 10-14>15
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Rebel Gra Tajniacy (Codenames) - opis produktu:

Laureat nagrody Spiel des Jahres 2016!

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...



Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dlaczego pokochasz tę grę?
Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015!



Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy.
Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.

Wydanie polskie.

Zawartość pudełka:
16 kafelków agentów w dwóch kolorach
1 kafelek podwójnego agenta
7 kafelków niewinnych obserwatorów
1 kafelek zabójcy
40 kart kluczy
1 instrukcja
1 podstawka
1 klepsydra
200 kart z 400 kryptonimami

Liczba graczy: 2 - 8 osób.
Wiek: od 14 lat.
Czas gry: ok. 10 minut.




do kompletu :

  • -18%
Rebel Gra Tajniacy Obrazki Rebel 
53,12 zł 64.78
  • -22%
Rebel Gra Tajniacy XXL Rebel 
89,56 zł 114.82
  • -21%
Rebel Gra Tajniacy: Bez Cenzury Rebel 
51,18 zł 64.78
  • -23%
Rebel Gra Tajniacy: Duet Rebel 
49,86 zł 64.76
S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -17%
SuperZings Posterunek Policji Magic Box 
98,79 zł 119.03
  • -26%
Fru Blu Bańkowy Tort TM Toys 
72,03 zł 97.33
  • -10%
  • -19%
  • -18%
  • RRecenzje
  • Gry
  • Rebel Gra Tajniacy (Codenames)
4.4/5 ( 53 oceny )
    5
    40
    4
    2
    3
    6
    2
    1
    1
    4
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Arkadiusz

  • 4-04-2019
  • 12:12

Perfekcyjna gra imprezowa, ktora sprawdza sie niemal w kazdym towrzystwie.
Zasady tlumaczy sie w ciagu kilku minut, maksymalna ilosc graczy jest w zasadzie dowolna, regrywalnosc ze wzgledu na mnogosc kart, kombinacji i skojarzen jest praktycznie nieskonczona.
Cena jest bardzo przystepna a jakosc komponentow stoi na dobrym poziomie, a sposob rozgrywki sprawia ze gra nie niszczy sie szybko i moze sluzyc przez dlugie lata.
Jest to jeden z tych tytulow ktory moim zdaniem trzeba miec w swojej kolekcji i warto trzymac w plecaku podczas spotkan ze znajomymi- nigdy nie wiadomo kiedy moze sie przydac:)

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Marcin

  • 31-08-2018
  • 13:34

Świetna gra imprezowa! Fantastyczne na spotkania ze znajomymi w weekendy - ta gra planszowa potrafi odstresować na podobnym poziomie jak np. Taboo. Dużo śmiechu, zabawy - przy prostych zasadach i dowolnej ilości graczy - zdecydowanie polecam :)

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Młody Giercownik

  • 7-03-2018
  • 13:16

Bardzo lubimy gry planszowe, a kiedy są jednocześnie wciągające i stosunkowo tanie oraz, co ważne ? możemy w nie grać wielokrotnie nie powtarzając szczegółów rozgrywki, to stają się one naszymi ulubionymi. Do takich naszych typów ośmielę się zaliczyć Tajniaków. Kolejna, powoli już tracimy rachubę, która gra tego Autora w naszej kolekcji, ale jednego jesteśmy pewni ? na pewno nie ostatnia ? dziękujemy!

Ty razem u Vlaada Chvatila wcielamy się w szefów agencji wywiadu wrogich państw, którzy muszą przekazać swojej stronie pseudonimy członków naszej siatki szpiegowskiej. Do wyboru mamy zakonspirowanych czerwonych i niebieskich agentów, są też nieświadomi niczego cywile oraz płatny zabójca ? likwidator, czyściciel, czy jak go tam nazwiemy, w każdym razie szalenie niebezpieczny gość, bo wykończy wszystkich i zakończy zabawę.

Najczęściej mówimy, że gramy komuchami lub jankesami, jakby dalej trwała zimna wojna, bo drużyna wybranego koloru brzmi jakoś mało klimatycznie. Tajniaków wyjaśnić można w parę minut i załapie każdy, to ogromny plus. Kolejnym jest to, że może grać naprawdę spora liczba osób. Największą zaletą jest jednak maksymalna regrywalność tego tytułu ? mamy 40 płytek kluczy, służących do wyszukiwania naszych szpiegów, a każdą z nich ustawić możemy w 4 różnych pozycjach, poza tym jest aż 200 dwustronnych kart z kryptonimami agentów, a że odgadujemy ich pary i więcej więc kombinacji do zgadywania jest tyle, że głowa boli.

W środku mamy, bardzo nietypową jak na tego autora instrukcja, bo normalnie napisaną, zatem stosunkowo zwięzłą, logiczną i łatwą w obsłudze, jak sama gra.

Karty rozkładamy w kwadracie 5×5, w każdej z dwóch drużyn jeden z nas jest szefem, a reszta zgadującymi. Rozpoczynają agenci tego koloru, który widnieje po bokach karty klucza i to oni posiadają o 1 agenta więcej do rozpoznania. Osoba, której podpowiadamy wskazuje kartę, a my kładziemy na niej odpowiedniego agenta, cywila lub zabójcę. W każdym układzie jest jeden czarny zabójca i jeśli gracz wybrał jego kartę to automatycznie przegrywamy, w pozostałych przypadkach przy pomyłce ? wybór wrogiego agenta lub cywila ? tura przechodzi na drużynę przeciwną. Jeśli nie trafimy w czarnego drania, to gra toczy się do momentu odkrycia całej sieci agentów jednego z państw. Osoba wypowiadająca hasła wywoławcze dla szpiegów używa jednego słowa i cyfry. Słowo najlepiej gdy kojarzy się z kilkoma kartami naszych agentów na stole, a cyfra odpowiada liczbie kart, do których ono się odnosi. Możemy także podpowiedzieć, którzy agenci nie są naszymi, podając hasło pasujące do przeciwnika i cyfrę 0 ? wtedy można się domyślić, których kart nie powinniśmy sprawdzać. Zawsze możemy próbować odkryć jedną kartę więcej niż podpowiedział nam szef-tajniak, ponieważ czasem chcemy dokończyć zgadywankę z wcześniejszej nietrafionej tury, a zdarzy się i tak, że mamy inne, a trafne skojarzenie i wtedy podpowiadający dalej główkuje.

http://mlodygiercownik.pl/2016/05/09/recenzja-gry-karcianej-tajniacy/

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Walec

  • 2-01-2018
  • 08:36

Do Tajniaków siadałem już kilka razy w różnym gronie znajomych. Gra wypadała albo dobrze, albo bardzo dobrze.
Clou gry to znajdowanie skojarzeń, wyrażonych tylko jednym słowem, dla kilku z pośród 25 wybranych kart (również pojedyńczych słów). Może wydawać się to trudne, ale wbrew pozorom, jeśli tylko dać grze szansę, okazuje się, że przy odrobinie wyobraźni daje się znaleźć słowa łączące 3,4, czasem nawet wiecej, słów ze zbiorów.
Rozgrywki są szybkie, a tłumaczenie zasad nie zajmuje dużo czasu. Gra sprawdziła się zarówno późno ostatniej sylwestrowej nocy jak i na samym początku zupełnie innego, zupełnie abstynenckiego spotkania;)
Podsumowujac - jako gra w której trzeba troszkę przećwiczyć umysł, oraz jako świetna okazja do połączenia różnych ludzi w grupy i dania im okazji do "powchodzenia sobie w głowę" - to na prawdę fajna pozycja.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Mona

  • 1-01-2018
  • 17:19

Idealna na imprezę. Dużo zabawy i śmiechu.
Polecam!

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Maags

  • 7-12-2017
  • 18:10

Fajna gra, wesoła. Jednak raczej dla 4 osób wyłącznie. Jednak polecam.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

niespodzianka

  • 29-11-2017
  • 18:42

Grałem w tą grę na jednym z wyjazdów ze znajomymi - pobiła nawet propozycję dyskoteki.
Podbiła moje serce i od tamtego wyjazdu "polowałem" na nią i teraz będę mógł nią zaskoczyć rodzinę i znajomych na spotkaniu :)

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Tantalus

  • 23-11-2017
  • 14:28

Jedna z najlepszych gier imprezowych: dowolna ilość graczy (ale raczej 4+), proste zasady, duże "replayability". Pozycja obowiązkowa, razem z Taboo.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Agata

  • 5-04-2017
  • 10:12

Rewelacyjna gra, rozwija kreatywność. Dużym atutem jest możliwości grania zarówno w małym gronie (2os.) jak i bardzo dużym. Estetycznie wykonana idealnie nadaje się na prezent. Gra o rodzinnym charakterze.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

joasia

  • 28-03-2017
  • 18:48

Gra została zakupiona na prezent dla przyjaciela. Szczerze polecam, na spotkanie z przyjaciółmi czy rodziną. Haseł oraz miejsc do rozszyfrowania jest dużo, dlatego też każda rozgrywka jest inna. Plusem jest również krótki czas rozgrywki.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Fanka gier planszowych

  • 12-01-2017
  • 12:23

Zanim zakupię jakąkolwiek grę bardzo dużo szukam o niej informacji ,o wykonaniu i przebiegu gry.Mój mąż bardzo pragną mieć tą grę lecz ja nie byłam przekonana.Stało się gra kupiona nadszedł dzień pierwszej rozgrywki wraz ze znajomymi,opinia jednogłośna 10/10 punktów pod każdym względem,wykonania przebiegu gry itd.Świetna ,zdrowa rywalizacja przy której warto pobudzić wszystkie szare komórki do myślenia aby znaleźć słowo klucz pasujące do jak największej ilości słów wyłożonych przed nami lecz trzeba pamiętać aby zrobić to tak aby nasz partner prawidłowo je odgadnął;-)Gra zaciekawiła również dzieciaki w wieku 8+ oraz przyciągnęła i dała dużo radości seniorom.Kolejny udany zakup a skoro tak dobrze mi idzie to zabieram się za szukanie kolejnej!

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Młody Giercownik

  • 9-05-2016
  • 21:42

Jeśli nie przepadasz za dumaniem nad obrazkami i nie chcesz co chwilę kupować dodatków do gier bazujących na skojarzeniach, to polecam ci Tajniaków - fantastyczna gra na imprezę i dla rodziny. Moja recenzja na mlodygiercownik.blog.pl gdzie każdego dnia opisuję inną grę - zapraszam i polecam ten produkt.

Czy recenzja była pomocna?
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 122.16 zł
    89.18 zł

    Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane...

  • 131.82 zł
    93.59 zł

    Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego...

  • 99.99 zł
    66.99 zł

    Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego `Domku` dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund...

  • Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w...

  • 88.83 zł
    70.17 zł

    Witaj w świecie opanowanym przez tajne organizacje i szpiegów ukrytych pod kryptonimami. Ciasto, Płomień, Torpeda i Kaktus. Skąd masz wiedzieć, którzy stoją po twojej stronie? Codenames to imprezowa gra w której ścierają się dwie siatki szpiegowskie, które na cel mają odkrycie tożsamości...

  • 99.94 zł
    72.95 zł

    Gra karciana `Szmal` przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel - zdobyć największe wpływy w mieście. Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna - aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych...