Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy (miękka)

książka

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - opis produktu:

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki: Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności. Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania. Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2020 r.

Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy pochodzi z wydawnictwa Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Autorem książki jest Agata Matuszewska-Kubicz. Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy liczy 196 stron. Jej wymiary to 165x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -35%
Ikabog twarda
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Przeplatanki rymowanki Zgraja Mikołaja twarda
19,46 zł 32.98
Dodaj do koszyka
  • -34%
Amerykański brud miękka
29,63 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -33%
Wielka księga Bożego Narodzenia twarda
18,76 zł 28.00
Dodaj do koszyka
Zakładka drewniana Kobieta z balonem  
9,21 zł
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.