SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Oprawa miękka
Liczba stron 196
  • Dostępność niedostępny

Bestsellery z tych samych kategorii

Wschód słońca w dniu dożynek Igrzyska smierci Tom 5 33,50 zł
Cena okładkowa: 49,99 zł -33%
Dodaj do koszyka
Cienie Korsyki 31,74 zł
Cena okładkowa: 59,89 zł -47%
Dodaj do koszyka
Tajemnice pałacu prezydenckiego 38,42 zł
Cena okładkowa: 49,90 zł -23%
Dodaj do koszyka
Pakiet Paradoks cnót Tom 1-5 139,19 zł
Cena okładkowa: 235,95 zł -41%
Dodaj do koszyka
-5%
Błękit Kolory zła. Tom 5 38,49 zł
Cena okładkowa: 49,99 zł -23% Najniższa cena: 40,49 zł -5%
Dodaj do koszyka
Null 34,59 zł
Cena okładkowa: 54,90 zł -37%
Dodaj do koszyka

Opis produktu:

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki: Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności. Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania. Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2020 r.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Wydawnictwo - adres:
wydawnictwo.biuro@uni.lodz.pl , wydawnictwo.biuro@uni.lodz.pl , 90-237 , Jana Matejki 34A , Łódź , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240
Liczba stron: 196
ISBN: 9788382200089
Wprowadzono: 21.10.2020

Produkty z darmową dostawą:

Barista do kawy - Napój Owsiany bez dodatku cukru 16,99 zł
Cena regularna: 7,73 zł
Dodaj do koszyka
Bawełniane płatki dla niemowląt
Kindii  | 60sztuk
16,99 zł
Cena regularna: 16,99 zł
Dodaj do koszyka
Był sobie pies 2 14,99 zł
Cena okładkowa: 14,99 zł
Dodaj do koszyka
Gra zręcznościowa spadające krzesła krzesełka 15,99 zł
Cena regularna: 15,99 zł
Dodaj do koszyka
Kids Baton Guma balonowa 14,99 zł
Cena regularna: 5,08 zł
Dodaj do koszyka
Kółko do pływania dmuchane leniwiec 3-6 lat 14,99 zł
Cena regularna: 14,99 zł
Dodaj do koszyka
Mieszanka do wypieku chleba Pszenno-żytnia 14,99 zł
Cena regularna: 4,69 zł
Dodaj do koszyka
Najlepsze przyjaciółki SuperMoce kolorowanki 13,99 zł
Cena okładkowa: 13,99 zł
Dodaj do koszyka
-43%
Najszczęśliwsza książka pod chmurką (twarda) 14,99 zł
Cena okładkowa: 14,99 zł Najniższa cena: 26,33 zł -43%
Dodaj do koszyka
-39%
Twardziel 14,99 zł
Cena okładkowa: 14,99 zł Najniższa cena: 24,66 zł -39%
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: