Gwoździem w mózg - Leszek Stafiej - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Gwoździem w mózg (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Słowa i Myśli
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 162
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Gwoździem w mózg - opis produktu:

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.

Książka Gwoździem w mózg pochodzi z wydawnictwa Słowa i Myśli. Autorem książki jest Leszek Stafiej. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Gwoździem w mózg liczy 162 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -38%
Insulinooporność Łatwe lunchboxy miękka
23,45 zł 37.82
Dodaj do koszyka
  • -34%
Silniejszy każdego dnia Droga do formy miękka
36,29 zł 54.98
Dodaj do koszyka
  • -32%
  • -39%
Jedz i chudnij z dietą SIRT miękka
21,35 zł 34.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Gwoździem w mózg

3.8/5 ( 8 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    2

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

123456

  • 31-12-2016
  • 16:44

Kupiłem przypadkiem ,spodziewałem się felietonów marketingowych o konkretnych sytuacjach branżowych. Zakupiłem z czystej ciekawości ,ale miałem jakieś oczekiwania (może będzie coś o dylematach przy projektowaniu kampanii ,coś o wypalonych zespołach i problemach w komunikacji z klientem ,będą wspomniane kiepskie lub wyjątkowo dobre kampanie) .Ta książka to dla mnie rozczarowania ,po pierwsze teksty nie mają tego czegoś co sprawia ,że przyjemnie się czyta te wszystkie anegdotki ,po drugie 99% felietonów jest o nie istniejących problemach. O tym ,że pozornie głupie hasła reklamowe powstają po wnikliwej analizie ,to że przetargi są czasochłonne ,a i tak wygrywa ktoś kto się układa pod stołem ,to że media opisują reklamę negatywnie ,ale najgorsze są te felietony które porównują marketing/reklame do kobiety. Nie polecam.

Czy recenzja była pomocna?