SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gwoździem w mózg

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Słowa i Myśli
Oprawa miękka
Liczba stron 162
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 162
ISBN: 978-83-63566-83-8
Wprowadzono: 25.11.2016

RECENZJE - książki - Gwoździem w mózg - Leszek Stafiej

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

3.8/5 ( 8 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    2

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

123456

ilość recenzji:1

brak oceny 31-12-2016 16:44

Kupiłem przypadkiem ,spodziewałem się felietonów marketingowych o konkretnych sytuacjach branżowych. Zakupiłem z czystej ciekawości ,ale miałem jakieś oczekiwania (może będzie coś o dylematach przy projektowaniu kampanii ,coś o wypalonych zespołach i problemach w komunikacji z klientem ,będą wspomniane kiepskie lub wyjątkowo dobre kampanie) .Ta książka to dla mnie rozczarowania ,po pierwsze teksty nie mają tego czegoś co sprawia ,że przyjemnie się czyta te wszystkie anegdotki ,po drugie 99% felietonów jest o nie istniejących problemach. O tym ,że pozornie głupie hasła reklamowe powstają po wnikliwej analizie ,to że przetargi są czasochłonne ,a i tak wygrywa ktoś kto się układa pod stołem ,to że media opisują reklamę negatywnie ,ale najgorsze są te felietony które porównują marketing/reklame do kobiety. Nie polecam.

Czy recenzja była pomocna?