SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Efekt JOLT w sprzedaży

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Nowość
    image-nowość

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2025
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się!

„,Muszę to przemyśleć“, – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:

?odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży

?obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży

?ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „,Harvard Business Review“,.

Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „,Harvard Business Review“,. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: nowości
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Mt Biznes
Wydawnictwo - adres:
handlowy@mtbiznes.pl , handlowy@mtbiznes.pl , 02-230 , ul. Jutrzenki 118 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2025
Wymiary: 21.5x14.1
ISBN: 9788382316094
Wprowadzono: 24.05.2025

RECENZJE - książki - Efekt JOLT w sprzedaży - Dixon Matthew, Ted McKenna

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: