SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

ebook

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2016
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.

W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?
- Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?
- Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?

Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.

Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  zarządzanie,  zarządzanie zasobami ludzkimi,  zawodowe
Wydawnictwo: CeDeWu
Wydawnictwo - adres:
hurt@cedewu.pl , hurt@cedewu.pl , 00680 , ŻURAWIA 47/49/309 , WARSZAWA , PL
Rok publikacji: 2016
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: