SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania 2024
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Bestsellery z tych samych kategorii

Tajemnice pałacu prezydenckiego Książka 36,92 zł
Dodaj do koszyka
Cienie Korsyki Książka 28,75 zł
Dodaj do koszyka
Pakiet Paradoks cnót Tom 1-5 Książka 139,22 zł
Dodaj do koszyka
Null Książka 33,50 zł
Dodaj do koszyka

Opis produktu:

Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą.

Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko adwersarzy.

Wszyscy mamy doświadczenie rozmów, które poszły nie tak, jak powinny. Zamiast zbliżyć - oddaliły. Zamiast doprowadzić do rozwiązania problemu - wygenerowały kolejne. Zamiast pogłębić wzajemne zrozumienie ? zostawiły nas z poczuciem osamotnienia.

Dobre rodziny, szczęśliwe pary, zgrane firmy i współpracujące ze sobą społeczności wcale nie są jednomyślne. Co więcej, kłócą się o te same rzeczy, co nieszczęśliwi ludzie! Ich spory wyglądają jednak nieco inaczej.

"Świat jest skomplikowany, wiesz" Jeśli chcesz go zrozumieć, potrzebujesz przyjaciół, którzy się od ciebie różnią?

W swoich poprzednich książkach Charles Duhigg wyjaśnił, jak powstają nawyki i czemu służą oraz jak działać "mądrzej, szybciej i lepiej". Tym razem zagłębił się w to, jak się komunikujemy i co takiego robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadczeni menadżerowie, że ludzie decydują się im zaufać. Wyróżnił trzy rodzaje rozmów, które najczęściej toczymy, i pokazał, jak je prowadzić, by miały sens:

  • O co tak naprawdę chodzi? - w konfliktach, negocjacjach i codziennych domowych sprawach ważne jest ustalenie, na czym zależy rozmówcom. Zajrzymy do pokoju, w którym ława przysięgłych decydowała o losie Leeroya Reeda, by zrozumieć, że to nie siła argumentów, ale ustalenie wspólnego celu jest kluczem do porozumienia.
  • Jak się czujemy? - zazwyczaj unikamy rozmowy o emocjach. Na podstawie historii Felixa Sigali, genialnego agenta FBI i mistrza przesłuchań, przekonamy się, że to możliwość przekazania swojej opowieści i wysłuchania historii drugiej osoby zbliża jak nic innego.
  • Kim jesteśmy? - największym hamulcem sensownych rozmów jest szufladkowanie rozmówcy do kategorii, w której nie chciałby się on znaleźć, jednowymiarowe traktowanie. Zajrzymy do siedziby Netlfixa - mimo, że wspierano w niej otwartą, a nawet agresywną komunikację, jeden z dyrektorów powiedział na spotkaniu literalnie o jedno słowo za dużo?

Duhigg oddaje głos negocjatorom, naukowcom, terapeutom i aktywistom. Będziemy towarzyszyć Jimowi Lawlerowi, agentowi CIA, w próbie zwerbowania szpiega. Zobaczymy, jak rozwinęła się dyskusja zwolenników dostępu do broni palnej z osobami, które starały się powstrzymać powtarzające się w kraju strzelaniny w szkołach. Dowiemy się, dlaczego pierwszy pilotażowy odcinek serialu "Big Bang Theory" okazał się kompletna klapą i co takiego zmienili w scenariuszu jego twórcy, że stał się hitem z wielomilionową widownią.

Sekretem tych wszystkich historii jest prosta, uczciwa i otwarta komunikacja. Jak to zrobić?

Zapraszamy do lektury!


Końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo - adres:
asystent.marketing@pwn.com.pl , asystent.marketing@pwn.com.pl , 02-460 , Gottlieba Daimlera 2 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2024
Wymiary: 21x14.8x2.6
Wprowadzono: 19.02.2025

Produkty z darmową dostawą:

Bawełniane płatki dla niemowląt Kindii  Drogeria 60sztuk 16,99 zł
Dodaj do koszyka
Mieszanka do wypieku chleba Pszenno-żytnia Pzz  Delikatesy 14,99 zł
Dodaj do koszyka
Tego nie mogę ci powiedzieć Książka 15,99 zł
Dodaj do koszyka
Twardziel Książka 14,99 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Siła komunikacji - Charles Duhigg, Małgorzata Guzowska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: