SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektornicznej

Teorie, modele i wyniki empiryczne

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 394
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

<p>Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.: autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości; autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków; zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej; pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości; powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości; zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym; projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19. Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogą być pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech; ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a także klienci banków i studenci.</p>
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Prawo,  Finansowe,  Popularnonaukowe
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 235x165
Liczba stron: 394
ISBN: 9788381021739
Wprowadzono: 11.04.2023

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektornicznej, Teorie, modele i wyniki empiryczne - Tomasz Siudek

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: