SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Storytelling oparty na danych

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
  • Nowość
    image-nowość

książka

Wydawnictwo One Press
Data wydania 2024
Oprawa miękka
Liczba stron 296
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Przez dane do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji. Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: nowości
Kategoria: Prezentacje,  poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: One Press
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2024
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 296
ISBN: 9788328906969
Wprowadzono: 08.04.2024

RECENZJE - książki - Storytelling oparty na danych - Michał Szudejko

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: