Jak to robią bogaci. 30 bezcennych nawyków
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
autor: Tom Corley
wyd.: Kompania Mediowa
data: 2024
Autorski program Nawyki Bogatych Ludzi Toma Corleya sprawi, że raz na zawsze pożegnasz się z problemami finansowymi. Przytoczone przez autora nawyki najbogatszych ludzi na świecie, stosowane regularnie i skrupulatnie doprowadzą Cię do finansowej i osobistej rewolucji. Poznaj najważniejsze zwyczaje ludzi sukcesu i odmień swoje życie wprowadzając strategię sprawdzoną przez najlepszych. Tom Corley - autor wielu książek z dziedziny finansów i rozwoju osobistego. Jego publikacje sprzedały się w milionach egzemplarzy na świecie. Od lat bada zwyczaje i ścieżki najbogatszych ludzi świata. Prowadzi autorski instytut Rich Habits-. Autor między innymi głośnej książki Bogate dzieci-. Współautor książki Nawyki bogatych i biednych-, która stała się w Polsce bestsellerem. Najbogatsi ludzie nie pracują, a w każdym razie wykonywana przez nich praca nie mieści się w standardowych definicjach. Ludzie zaliczający się do tego grona poświęcają swojej aktywności zawodowej bardzo dużo czasu, ale robią tak dlatego, że lubią czy wręcz kochają to, czym się zajmują. Gdy się lubi albo kocha to, co się robi w celach zarobkowych, trudno chyba mówić o pracy-. Któż z nas nie chciałby bawić się po czternaście godzin na dobę?- - fragment książki
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Promocje: | nowości |
Wydawnictwo: | Kompania Mediowa |
Oprawa: | miękka |
Wymiary: | 135x205 |
Liczba stron: | 276 |
ISBN: | 978-83-970478-3-9 |
Wprowadzono: | 14.03.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.