Aktywność promocyjna polskich miast - PRACA ZBIOROWA - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment przeczytaj fragment przeczytaj fragment

Aktywność promocyjna polskich miast (miękka)

Istota, determinanty, doświadczenie

książka

Aktywność promocyjna polskich miast, Istota, determinanty, doświadczenie - opis produktu:

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.

W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą wieloaspektowość tego pojęcia. W dalszej kolejności zwrócono uwagę na ograniczoność dostępnych danych wtórnych pozwalających na syntetyczny pomiar aktywności promocyjnej polskich miast.

W części metodycznej pracy przedstawione zostały założenia oraz przebieg badań, które umożliwiły pozyskanie informacji od 51 spośród 59 miast wytypowanych do badań. Ponadto zaproponowane zostały metody statystyczne oraz taksonomiczne, które wykorzystano do analizy oraz oceny aktywności promocyjnej 51 miast oraz jej uwarunkowań.
W części kolejnej przedstawione zostały wyniki badań empirycznych pozwalające na porównanie aktywności promocyjnej badanych miast, w tym z wykorzystaniem syntetycznego miernika aktywności promocyjnej.

Oprócz zestawienia syntetycznego i uporządkowania 51 badanych miast z perspektywy ich łącznej aktywności promocyjnej przedstawiono również szereg szczegółowych analiz ukazujących głównych adresatów promocji miast, skalę prowadzonych przez samorządy badań marketingowych, sposoby i skalę wykorzystania różnorodnych narzędzi promocji miasta. Przeprowadzone analizy pozwoliły ponadto na przedstawienie głównych stymulant oraz barier aktywności promocyjnej miast, któremu to zagadnieniu poświęcano dotychczas niewiele uwagi w publikacjach z zakresu marketingu terytorialnego czy promocji miast. W końcowej części pracy przedstawiono wnioski oraz rekomendacje dla władz samorządowych, które mogą być użytecznymi wskazówkami dla pracowników samorządów różnych szczebli zajmujących się promocją jednostek terytorialnych.

Książka Aktywność promocyjna polskich miast Istota, determinanty, doświadczenie, pochodzi z wydawnictwa edu-Libri. Publikacja jest pracą zbiorową . Należy do gatunków: literatura popularno - naukowa, nauki społeczne, ekonomia i biznes, socjologia. Książka Aktywność promocyjna polskich miast liczy 258 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -34%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,63 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -26%
Listy od astrofizyka twarda
29,60 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -27%
Cyberpunk 1982-2020 twarda
32,83 zł 44.98
Dodaj do koszyka

Mikołaj Poleca

  • -32%
Zombie-nauka Jeszcze więcej ikon ewolucji miękka
27,81 zł 40.91
Dodaj do koszyka
  • -32%
Zombie-nauka Jeszcze więcej ikon ewolucji twarda
33,17 zł 48.78
Dodaj do koszyka
  • -30%
O czym krzyczą kamienie miękka
20,88 zł 29.83
Dodaj do koszyka
  • -26%
Kosmiczne rozterki twarda
25,89 zł 34.99
Dodaj do koszyka
  • -36%
Niewidzialna obrona miękka
31,93 zł 49.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Aktywność promocyjna polskich miast, Istota, determinanty, doświadczenie

4/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.