SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 340
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowobadawczoteoretycznie.

Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP

Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [...] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.

Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Socjologia
Wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 175 x 240
Liczba stron: 340
ISBN: 978-83-227-9598-9
Wprowadzono: 12.07.2022

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów - Ilona Bondos

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: