SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Winning znaczy zwyciężać

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
przeczytaj fragment

książka

Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa twarda w obwolucie
Liczba stron 400
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Studio Emka
Oprawa: twarda w obwolucie
Wymiary: 160 x 230
Liczba stron: 400
ISBN: 83-88931-71-7
Wprowadzono: 18.10.2005

RECENZJE - książki - Winning znaczy zwyciężać - Suzy Welch, Jack Welch

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.7/5 ( 11 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Justyna Gul

ilość recenzji:467

brak oceny 14-07-2009 21:20


Wygrana według Welcha
Miliony osób na świecie każdego dnia zastanawiają się jak odnieść sukces, jak pogodzić życie osobiste z pracą, jak podwyższyć swoje dochody. Wszystkie te marzenia tudzież cele, niezależnie od tego czy stanowią pragnienie menedżera wyższego szczebla czy też robotnika liniowego, związane są z pewnymi wyborami i sprawnych (bądź mniej) podejmowaniem decyzji.
Na rynku jest wiele książek mówiących o motywacji, zarządzaniu sobą, czasem, które są pomocne w kierowaniu naszym życiem, ale tylko kilka z nich zasługuje na miano książek, które w znaczący sposób mogą odmienić nasze losy. To, czy książka Jacka Welcha stojącego przez wiele lat na czele General Electric pomoże zrealizować plany i poprowadzi cię do sukcesu, zależy od stopnia wykorzystania rad w niej zawartych i ich zaadaptowania do polskich warunków życia gospodarczego.
„Winning znaczy zwyciężać” nie jest według mnie książką odkrywczą. Nie wiem czego się spodziewałam sięgając po tą pozycję, reklamowaną jako jedna z najlepszych książek o zarządzaniu, ale jestem po lekturze troszkę rozczarowana. Może wypłynął na to język książki, być może zbyt liczne odwołania do osób z zawodowego życia Welcha, może szczegóły życia osobistego.
Merytorycznie słaba, mówiąca o zwyciężaniu książka krzycząc WINNING motywuje nas jednak do przyjrzenia się otaczającej nas rzeczywistości, przewartościowania priorytetów którymi do tej pory się kierowaliśmy i bacznej analizy swoich codziennych wyborów.
Specyficzny układ książki podyktowany pytaniami jakie najczęściej padają pod adresem Welcha umożliwia łatwe dotarcie do interesujących, być może do tej pory problematycznych kwestii. Dowiemy się zatem jak motywować podwładnych, jak stosować system bonusów, premiowania, przekonać się jak wielkie znaczenie ma system ocen pracowniczych i wyłonienie oraz inwestowanie w najlepszych i średnich członków zespołu. Welch podpowiada także w jaki sposób osiągnąć równowagę pomiędzy życiem osobistym a pracą, opierając się tak naprawdę na znalezieniu tzw. złotego środka i określeniu listy naszych priorytetów.
Autor podkreśla jednak, że wypracowane przez niego metody postępowania stanowią jedynie wzór do modyfikowania według własnych potrzeb, nie waha się też mówić o błędach jakie popełnił na przestrzeniu wielu lad (zarówno tych osobistych jak i na drodze kariery).
„Winning znaczy zwyciężać” jest książką poprawną, którą z pewnością powinien przeczytać każdy menedżer, kierownik czy student zarządzania. Do grona odbiorców wskazówek Welcha mogą zaliczyć się także specjaliści ds. HR oraz wszyscy zainteresowani tematyką samodoskonalenia i rozwojem osobistym. To, ile z książki i doświadczeń autora wyniesiemy i będziemy stosować w codziennym życiu zależy tylko od nas. Win czyli zwycięstwo jest możliwe tylko wtedy, kiedy strategię tą dostosujemy do własnych możliwości, osobowości i celów.

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?