Tworzenie najlepszych ofert Produkty i usługi, na których zależy klientom
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo OnePress |
Data wydania 2022 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 312 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.Dzięki tej książce: zrozumiesz wzorce tworzenia wartości zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki społeczne, Ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | OnePress |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2022 |
Wymiary: | 190x240 |
Liczba stron: | 312 |
ISBN: | 9788328385252 |
Wprowadzono: | 17.03.2022 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.