SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

OD START-UPU DO POTĘGI. Jak nawyki myślenia wpływają na sukces firmy

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 380
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Co motywuje najwybitniejszych przedsiębiorców do pracy?

Pieniądze, uznanie czy może sława?

Jakie ich cechy i sposób myślenia stanowią motor napędowy do podejmowanego wysiłku?

Czy przedsiębiorcy-innowatorzy to ludzie charakteryzujący się jakimiś szczególnymi cechami?

Autorskie badania wskazują, iż posiadane wartości mają kluczowe znaczenie zarówno w odniesieniu do posiadanego sensu życia, jak i do osiąganych wyników biznesowych. Wartości wspierane określonym sposobem myślenia i działania prowadzą do spektakularnych wyników biznesowych.

W tej książce na przykładach twórców potęg internetowych (Jeff Bezos, Larry Page, Sergey Brin i Mark Zuckerberg) pokazano, jak zwykli ludzie są w stanie dokonać niezwykłych zmian w świecie. Jak start-upy - poprzez przyjęcie określonego sposobu myślenia i działania swoich założycieli - mogą stać się przedsiębiorstwami wpływającymi na to, jak funkcjonują ludzie na świecie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  motywacyjne,  zawodowe
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 380
ISBN: 9788381026130
Wprowadzono: 19.04.2023

RECENZJE - książki - OD START-UPU DO POTĘGI. Jak nawyki myślenia wpływają na sukces firmy - Piotr Pudło

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: