SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2015
Oprawa miękka
Liczba stron 320

Opis produktu:

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, `asystentów klienta` atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. `Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?` chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Marketing i reklama,  Sprzedaż,  książki o sprzedaży,  poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2015
Wymiary: 145x205
Liczba stron: 320
ISBN: 978-83-01-18295-3
Wprowadzono: 16.10.2015

RECENZJE - książki - Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - David Meerman Scott

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 11 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: