SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 300
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie.
Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.
To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji.
Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach.
Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics.
Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu `reaserchu` wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Marketing i reklama,  poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 300
ISBN: 9788301233006
Wprowadzono: 19.12.2023

RECENZJE - książki - Semiotyka w marketingu, Jak badać znaki, symbole i kody rynku - Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: