SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 340
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Socjologia
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 176 x 250
Liczba stron: 340
ISBN: 978-83-208-2565-7
Wprowadzono: 13.07.2023

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: