- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.iej zaimplementować nowe rozwiązania i zyskać przewagę konkurencyjną. Startupy takie jak Uber czy Airbnb (dziś giganci sharing economy, ekonomii współdzielenia) nie mogłyby zagrozić pozycji tradycyjnych korporacji, gdyby nie mobilna rewolucja i nisza związana ze zmianą przyzwyczajeń i potrzeb klientów. Nie tylko wizja spektakularnego sukcesu, lecz także chęć dotrzymania kroku konkurencji jest wystarczającym argumentem, by poznać świat aplikacji mobilnych. Biznes, który stoi w miejscu i nie korzysta z najnowszych rozwiązań, bardzo szybko traci przewagę nad konkurencją. Obecność w kanale mobilnym sprawi, że twoja firma zyska wizerunek nowoczesnej, innowacyjnej, podążającej za swoim klientem i jego potrzebami. Przewagą konkurencyjną jest dziś jakość doświadczenia klienta we wszystkich kanałach komunikacji, dlatego jeśli zdecydujesz się na stworzenie aplikacji mobilnej, zadbaj o to, by była dobrze przemyślana i zaprojektowana. 7. Zwiększenie przychodu i plany na przyszłość Komercyjna aplikacja może stać się dla ciebie nowym źródłem przychodu, między innymi dzięki impulsywnym decyzjom, jakie podejmują użytkownicy urządzeń mobilnych w trakcie mikromomentów. Ale to nie wszystko. Nie tylko dobrze wykonana aplikacja mobilna, lecz także nowo nabyta wiedza o świecie aplikacji mobilnych może pomóc zwiększyć przychód twojej firmy, zarówno poprzez zwiększenie sprzedaży usług lub produktów, jak i przez przyspieszenie rozwoju biznesu, innowacje i wprowadzenie nowych modeli biznesowych. Technologie mobilne można wykorzystać na wiele sposobów. Być może zechcesz: stworzyć i sprzedawać kurs dostępny mobilnie, jeśli prowadzisz tradycyjne kursy zaprezentować ofertę w wirtualnej rzeczywistości, jeśli sprzedajesz na przykład meble i elementy wyposażenia wnętrz opracować aplikację mobilną, która zwiększy zaangażowanie twoich pracowników w sprawy firmy oraz poprawi wydajność pracy Wejdź do gry Rynek mobilny rozwija się w bardzo szybkim tempie. Coraz więcej firm dostrzega potencjał mobilnych technologii dotyczący zwiększania sprzedaży i poprawy obsługi klientów. Wartość rynku m-commerce zarówno na świecie, jak i w Polsce, systematycznie rośnie. Tworzenie aplikacji nie jest już zarezerwowane tylko dla korporacji: prawie połowa spośród zapytanych właścicieli i menedżerów małych firm w Stanach Zjednoczonych już ma bądź planuje wdrożyć aplikacje mobilne do końca 2017 roku[6]. Przedsiębiorcy dostrzegają możliwości aplikacji mobilnych w zakresie zwiększenia wydajności, poprawy procesów wewnętrznych, automatyzacji i zbierania danych w czasie rzeczywistym. Coraz chętniej korzystają także z gotowych aplikacji do tworzenia multimediów, makiet i schematów lub do szybkiego wizualizowania i prezentowania ofert. Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz i w czym specjalizuje się twoja firma, obecność w świecie mobile staje się obowiązkowa. Urządzenia i aplikacje mobilne przyspieszają zmianę - wszystko jest szybsze, bardziej dostępne, efektywne. Coraz więcej małych firm zwiększa przychody dzięki sprzedaży swoich produktów i usług poprzez aplikacje mobilne. W czasach mobilnej rewolucji pojawia się coraz więcej możliwości budowania zaangażowania i rozwijania innowacyjnego biznesu. Książka ta może zainspirować cię do poszerzenia wiedzy oraz kompetencji i poszukania nowych sposobów na zwiększenie przychodu. Czas na MOBILizację. Wejdź do gry. Przypisy [1] Więcej informacji o biznesie w świecie mobile znajdziesz w książce Mobilized. An insider guide to the business and future of connected technology, SC. Moatti, Berret-Koehler Publishers, 2016. [2] Doświadczenie klienta, ang. customer experience, jest postrzegane jako kluczowe dla przyciągnięcia i utrzymania klienta i wyróżnienia się na tle konkurencji. 84 procent firm, które chcą zadbać o klientów, deklaruje, że skupia się na budowaniu ich pozytywnego doświadczenia w świecie mobile, 52 procent klientów rozstaje się z marką z powodu złego doświadczenia w obszarze mobile. Więcej: customer-experience-statistics/, dostęp [3] Zbyt częste notyfikacje push są jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy odinstalowują aplikację, dlatego należy tak zarządzać notyfikacjami, aby użytkownik nie stracił poczucia komfortu. [4] Zachowania użytkowników i ich potencjał dla mobilnego marketingu zostały szeroko opisane w książce Tap: Unlocking the Mobile Economy, Anindya Ghose, MIT Press, 2016. [5] Mikromomenty to krótkie chwile w trakcie dnia, w których sięgamy po smartfon bez konieczności wykonania konkretnej czynności: w tramwaju, autobusie, kolejce, podczas przerwy w pracy. Pojęcie to zostało ukute przez firmę Google, więcej o mikromomentach można znaleźć na stronie , dostęp [6] Raport Small Business Mobile Apps: 2017 Survey, Clutch, więcej: , dostęp
książka
Wydawnictwo Poltext |
Data wydania 2018 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 133 |
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwa: | MT Biznes |
Kategoria: | Nauki społeczne, Ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | Poltext |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2018 |
Wymiary: | 141 |
Liczba stron: | 133 |
ISBN: | 9788375618662 |
Wprowadzono: | 08.07.2022 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.