SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

100 lat Harvard Business Review

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo REBIS
Data wydania 2023
Oprawa twarda
Liczba stron 512
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

<p>Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie.</p><p>Harvard Business Review` to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.</p><p>- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,</p><p>- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,</p><p>- Tim Brown o myśleniu projektowym,</p><p>- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,</p><p>- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,</p><p>- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,</p><p>- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,</p><p>- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,</p><p>- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,</p><p>- W. Chan Kim i Rene Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,</p><p>- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,</p><p>- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.</p><p>Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem `Harvard Business Review`, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.</p>
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: REBIS
Oprawa: twarda
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 150
Liczba stron: 512
ISBN: 9788383380636
Wprowadzono: 15.09.2023

RECENZJE - książki - 100 lat Harvard Business Review - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: