SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Horror w Arkham: Przerwany Krąg GALAKTA

Czwarte Rozszerzenie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

Opis produktu:

`Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów`.

- H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy



Przerwany Krąg- Ponura Przepowiednia


Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża.
Cały czas myślisz o strasznej wizji przyszłości którą otrzymałeś od wróżki nad rozłożonymi kartami tarota. Wszystko się zmienia kiedy do twoich uszu docierają wieści z posiadłości na French Hill ,gdzie zaginęło bez śladu czworo ludzi.
Możliwe że widmo okrutnego losu wisi nie tylko nad Tobą ale i nad całym Arkham.

Tak oto otwiera się czwarty już cykl rozszerzeń do gry Horror w Arkham LCG. Poznacie tajemnice miasta Arkham od dawna skrywane w mroku.
Stając naprzeciw Loży Srebrnego Świtu która snuje własne podejrzane plany,na wzgórzach wokół miasta gdzie rozlegały się dźwięki straszliwych rytuałów czarownic ,i nawet zmarli nie mogą spać w spokoju. Miasto Arkham nigdy nie należało do najspokojniejszych. Zawsze w cieniach coś się kryje ale ostatnimi czasy nie da sie ukryć że nadchodzi burza. Co się wydarzy? I kto wyjdzie z tego cało?

Przerwany Krąg - Zaginięcia w Posiadłości Świtu


Tak jak w minionych rozszerzeniach do gry karcianej Horror w Arkham dodatek Przerwany Krąg składa się z dwóch scenariuszy które sprawdzą odwagę waszych Badaczy w starciu z szaleństwem i koszmarami które kryją się w najmroczniejszych zakątkach Arkham.
Ta opowieść początek ma nieco wcześniej - podczas scenariusza-prologu będącego historią tajemniczych zniknięć pod tytułem \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\`Zaginięcia w Posiadłości Świtu\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\`.

Jednak mroki miasta to nie wszystko. Za dnia również toczy się tam dla wielu normalne życie. W wyższych sferach panuje radość,Nathaniel Rhodes z Arkham uzyskał nominację na senatora, a dzisiejszego wieczora Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swej wspaniałej posiadłości wielki bal charytatywny.
Nie wszystko jest jednak takie jakim się wydaje. Gwiazdy wydają się mieć dla tego wydarzenia znacznie inny ,bardzo ponury koniec...



Podczas tej przygody nie znajdziecie się jeszcze w roli Badaczy.
Rozgrywając ten scenariusz będziecie przeżywać historię jako jedno z czwórki gości uczestniczących w owym feralnym przyjęciu dobroczynnym. Owe postacie są z graczami tylko podczas tego własnie prologu, każdy z nich dysponuje własnym zestawem umiejętności które będą musieli odpowiednio wykorzystać jak i spisem kart znajdującym się w początkowym obszarze gry i na ręce postaci.
Nie są oni Badaczami a jedynie zwyczajnymi ludźmi ,nieszczęśliwie znajdującymi się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze. Badając razem z nimi ukrytą w mrokach nocy posiadłość, będą mogli odkryć tajemnice które okażą się niezwykle ważne dla przebiegu samej kampanii.

Przerwany Krąg - Nawrócona kultystka


By stanąć do walki z natłokiem koszmarów który przychodzi w Przerwanym Kręgu, będzie wam potrzebna pomoc wyjątkowych Badaczy i ich umiejętności.
A nie ma nikogo lepszego do badania tajemnic tych wydarzeń niż Diana Stanley.
Kobieta będąca świeżo mianowaną dyrektorką firmy w Arkham odczuwała dumę,gdy
była wprowadzana do niezwykle prestiżowej Loży Srebrnego Świtu. Przyjęcie
do elitarnej organizacji przyniosło rozkwit interesów ,ale miało to niepokojącą cenę.
Diana była świadkiem dziwnych rytuałów i poznawała straszliwe tajemnice ,rosły w niej podejrzenia i niepewność co do prawdziwego celu Loży. Nie może jednak odejść tak zwyczajnie mając świadomość co się dzieje. Wie że Arkham stało się celem czegoś potwornego,czegoś z czym związek ma Loża Srebrnego Świtu.
Wie że ryzykuje wszystko,ale mimo to zdecydowała się zniszczyć bluźnierczą organizację od wewnątrz bez względu na cenę. Jednak Loża jest w stanie sprowadzić los gorszy od śmierci....

Diana jako Badacz jest skupiona na zatrzymaniu złowieszczych intryg Loży oraz
potwornych sił chcących narazić niczemu nie winnych ludzi na niebezpieczeństwo.
Straszne rzeczy które dotąd widziała sprawiły że jej bazowa wartość woli wynosi 1.
Jednak determinacja z jaką walczy zostaje wzmocniona z każda udaną walką z siłami ciemności.Po tym jak jakaś z jej kart anuluje albo zignoruje efekt innej karty należy ją umieścić zakryta pod kartą badacza. Wartość woli Diany zwiększa się za każdą znajdującą się pod nią kartę,a jeśli podczas testu dobierze żeton ze Znakiem Starszych Bogów może dodać jedną z tych kart do swej ręki by zagrac ją ponownie!


Najrozsądniej byłoby uciec ,wycofać się i zapomnieć o tym wszystkim.
Pozwolić komu innemu się narażać. Jednak dla Diany wstyd niegdysiejszych zbrodni oraz przytłaczająca wina wobec tych których mogłaby ocalić obciążą jej sumienie na zawsze, dlatego tka długo jak Zakon trwa będzie walczyć z nim. Czy ramie w ramie z Dianą uchronicie Arkham przed koszmarem który toczy wasze miasto niczym choroba?

Wieki tajemnic
Nowa przygoda rozpocznie się już wkrótce: tylko od was zależy, czy odkryjecie prawdę o makabrycznej historii Arkham i motywach działań tych, którzy kryją się w cieniu. Jednak bądźcie ostrożni - Arkham niechętnie ujawnia swoje tajemnice, a na waszej drodze stanie wielu zdeterminowanych, aby nigdy nie ujrzały one światła dnia.



Liczba graczy: 1-2
Wiek: 14+
Czas gry: 1-2 godziny



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 1 osoba,  2 osoby
Gry: gry dla 2 osób,  karciane,  kooperacyjne,  przygodowe
Serie: Horror w Arkham LCG
Producent: GALAKTA

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Zrzęda Alexander Alexander  Gry / Zabawki 46,99 zł
Dodaj do koszyka
Gra Brzdęk! Katakumby! Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 184,96 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dixit: MNK Rebel Rebel  Gry / Zabawki 74,70 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dinozaur w opałach Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 37,52 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Horror w Arkham: Przerwany Krąg, Czwarte Rozszerzenie

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: