Galakta Gra Horror w Arkham III Edycja 213,74zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Galakta Gra Horror w Arkham

III Edycja

gry / zabawki

 

  • GALAKTA
  • Wiek 10-14>15
  • Ilość graczy 1 osoba,  2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

Galakta Gra Horror w Arkham, III Edycja - opis produktu:

Wszystkie grafiki pochodzą z angielskiej wersji gry. Polskie wydanie jest obecnie w przygotowaniu - wszystkie elementy gry zostaną przetłumaczone.



W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?

Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy - teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.



Rodzinna fortuna i życie w wygodzie nigdy nie zmieniły Jenny Barnes, która na przekór wszystkiemu zawsze szukała przygód. Na równi z paryskimi pokazami mody stawiała szkockie strzelnice na przedmieściach i pełne życia kluby jazzowe Nowego Orleanu. Poszukując nowych wrażeń, otworzyła nawet własną ekspedycję archeologiczną, lecz kiedy dowiedziała się, że jej siostra Isabelle zniknęła, Jenny rzuciła wszystko i wróciła do Arkham, żeby osobiście zająć się tą sprawą.

Jenny Barnes to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci serii - nic więc dziwnego, że pojawia się także w trzeciej edycji Horroru w Arkham. Wraz z nią w grze do wyboru będzie jedenastu innych badaczy większość z nich znana i lubiana przez graczy walczących wcześniej z nadciągającą zagładą w grach Horror w Arkham LCG i Posiadłość Szaleństwa.



Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią.

W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do mniej szczęśliwego dla świata końca.



Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa. Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.



Rozgrywka w trzecią edycję Horroru w Arkham przeprowadzana jest w serii rund, na które składają się cztery fazy:

-faza akcji
-faza potworów
-faza wydarzeń
-faza mitów

W fazie akcji badacze mają szansę na poznanie tajemnic Arkham. Mogą poruszać się po mieście, atakować potwory, odkrywać wskazówki i wykonywać inne akcje. Miasto jest zbudowane z dwustronnych kafelków, ułożonych inaczej w zależności od rozgrywanego scenariusza.



Badacze mogą swobodnie poruszać się po mieście, muszą jednak pamiętać, że za każdym rogiem może czaić się potwór, a wiele miejsc oferuje także inne tajemnice. Pokonywanie potworów będzie kluczowe dla postępu gry, jednak bez poświęcenia czasu na zdobycie wskazówek i nowego ekwipunku nie ma co myśleć o mierzeniu się z wynaturzeniami z innych wymiarów.

Po wykonaniu akcji badaczy gra przechodzi do fazy potworów, która obudzi do życia najgorsze koszmary rodem z dzieł Lovecrafta. Potworne kreatury swobodnie przemierzają miasto, atakując badaczy, budząc grozę i zadając bardzo realne rany. Gracze Horroru w Arkham LCG na pewno już dostrzegają podobieństwo do analogicznej fazy gry karcianej i drżą na samą myśl o koszmarze, jaki czeka ich badaczy w grze planszowej.



Na karcie każdego badacza przedstawiono dwie wartości - zdrowie i poczytalność. Każdy atak może obniżyć jedną z nich, a potężniejsze ataki nawet obie. Jeśli zdrowie lub poczytalność badacza spadnie do zera, zostaje on wyeliminowany z gry, sparaliżowany strachem lub zbyt mocno poraniony, aby prowadzić dalej śledztwo.

Arkham budzi się do życia w fazie wydarzeń. Każda dzielnica miasta posiada własną talię spotkań, z której gracze będą dobierali po jednej karcie, wyjawiającej nowe tajemnice powiązane z danym miejscem na mapie.



Poza spotkaniami trzecia edycja Horroru w Arkham wprowadza także osobne karty wydarzeń, powiązane bezpośrednio z rozgrywanym scenariuszem, które systematycznie będą dodawane do talii spotkań, zwiększając różnorodność przygód podczas każdej rozgrywki. Każde spotkanie odkryje przed graczami kolejną część historii i pozwoli zanurzyć się w żyjącym mrocznymi tajemnicami Arkham.

Podczas wielu spotkań badacze staną przed wyzwaniem, które będzie wymagało testów umiejętności. Sukces pozwoli wyjść cało z opresji, za to porażka będzie zawsze wiązała się z negatywnymi konsekwencjami. Każdy badacz opisany jest przez pięć umiejętności: wiedzę, wpływ, spostrzegawczość, siłę i wolę, które będą sprawdzane na każdym kroku.



Na sam koniec dochodzimy do fazy mitów, która odmienia całe miasto. Podczas tej fazy gracze kolejno sięgają do czary mitów i wyciągają po żetonie. Każdy żeton ma inną funkcję - niektóre z nich przywołają do miasta potwory, podczas gdy inne zwiększą zagładę. Przechodząc z rąk do rąk, czara mitów zmienia planszę, jednak nie wszystkie żetony potęgują trudność gry, niektóre mogą także wprowadzić na planszę dodatkowe wskazówki.



Tuż poza granicą naszego wzroku żyją niewyobrażalne wynaturzenia z innych światów, które długo pozostawały niezauważane przez ludzi. Rosły w siłę tak długo, że teraz nie można ich już zignorować, na każdym kroku czai się niebezpieczeństwo, którego sam widok może pomieszać zmysły i doprowadzić do szaleństwa. Czy starczy Wam odwagi, aby uratować świat?

Liczba graczy: 1-6 graczy
Wiek: +14 lat
Czas gry: ok.2-3 h


S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Zobacz również

Hasbro Play-Doh Tuba 4-pak Hasbro 
22,20 zł
  • -20%
Pluszak Fur Balls Pink TM Toys 
66,74 zł 83.42
  • -42%
  • -16%
Ben 10 Omnitrix deluxe EPEE 
123,10 zł 146.54
  • RRecenzje
  • Gry
  • Galakta Gra Horror w Arkham, III Edycja
4.4/5 ( 30 ocen )
    5
    21
    4
    2
    3
    6
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Kate Winthrop przycisnęła mocniej do szyi kołnierz swojego długiego płaszcza, aby ochronić się przed przeszywającym chłodem wilgotnej, jesiennej nocy. Tuż obok z piskiem opon przejechał długi czarny samochód, ścigany przez policyjny radiowóz. Starając się trzymać jak najdalej od panującego chaosu,...

  • W kosmosie są tajemnice, o których lepiej nie wiedzieć. Jednak jeśli twe Oczy raz się otworzą, będziesz prawdziwie Widzieć. W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zakątki Ameryki Środkowej w poszukiwaniu zaginionego azteckiego miasta-panstwa. To, co znaleźli podczas swojej...

  • Mroczna wizja Nowej Anglii, opisana w twórczości H.P. Lovecrafta, nie kończy się na miasteczku Arkham. Pobliskim Dunwich wstrząsają straszliwe wydarzenia i nieziemskie siły. Oprócz groźby, jaką stanowi przebudzenie się Przedwiecznego, Badacze będą musieli zmierzyć się z gniewem Koszmaru z...

  • W Arkham zaczyna wiać przedziwny wiatr. Po ulicach włóczą się tajemniczy nieznajomi, a podczas podejrzanych transakcji egzotyczne artefakty zmieniają właścicieli. Do miasta przybyła muzealna wystawa reliktów i ksiąg ze starożytnego Egiptu, a wraz z nią niebezpieczni kultyści, nadprzyrodzone...

  • W Arkham pojawił się złowrogi kult! Heretycy i szaleńcy spotykają się potajemnie, zawierają przymierze z mrocznymi mocami i składają ofiary Przedwiecznym, a hordy okrutnych bestii zalewają miasteczko. Niewielka grupka badaczy musi przeniknąć w szeregi kultu i zdobyć informacje o tych mrocznych...

  • W całym Arkham otwierają się dziwne przejścia do innych światów. Wygląda na to, że są one integralną częścią przedwiecznej, mistycznej istoty, która sięga ku naszemu światu, kusząc nieostrożnych niezwykłą potęgą. Ludzie znikają bez śladu i tylko grupa nieustraszonych badaczy jest gotowa stawić...