SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Horror w Arkham - Powrót Przerwanego Kręgu GALAKTA

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

GALAKTA
z serii Horror w Arkham LCG
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 5 - 7 dni + czas dostawy
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Koła przeznaczenia zaczynają się obracać. Przepowiednia wypełnia się ale jeszcze nie jest za późno. Loża Srebrnego Świtu zaczyna snuć swoje plany,podczas gdy odsłaniane są kolejne karty w tej wielkiej rozgrywce,do której kluczem jesteś Ty, posiadasz najważniejszy element układanki potrzebny do rozwikłania tajemnicy.

Nadchodzi Powrót Przerwanego kręgu, rozszerzenia do Horroru w Arkham: Gry karcianej, które modyfikuje i rozwija kampanię Przerwany krąg!

Powrót Przerwanego Kręgu to nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza pochodzącego z cyklu Przerwany krąg. Badacze postawieni zostaną w obliczu nowych wyzwań mniej lub bardziej zagrażających ich życiu i zdrowym zmysłom. Nowe karty graczy będące ulepszonymi wersjami znanych nam z cyklu Przerwany Krąg, pojawią się w nich nowe narzędzia i możliwości wzmacniania swoich talii badaczy. Ponadto pudełko w którym znajduje się rozszerzenie może zmieścić karty z całej kampaniii przy pomocy załączonych seperatorów.
Jednak to nie koniec albowiem wewnątrz opakowania kryje się również talia 22 kart tarota ,które mogą być użyte w dowolnej kampanii bądź scenariuszu Horroru w Arkham

Czas nadchodzi, musisz zdecydować czy jesteś gotów by jeszcze jeden raz podążyć za słowami przepowiedni?

Powrót Przerwanego Kręgu - Kuszeni przez los


Swego czasu zbadałeś już okolice wzgórza French Hill by pokrzyżować plany Loży Srebrnego Świtu. Jednak teraz jest inaczej, gdy historia tych potwornych wydarzeń zatacza kolejne koło odkrywasz że rzeczy nie są takie jakimi je pamiętasz, niczym w krzywym zwierciadle, koszmar nabrał nowego wyrazu.
Nowe tajemnice wychodzą na jaw i wydarzenia nie potoczą się tak jak poprzednio.



Powrót Przerwanego Kręgu wprowadza zmiany w kampanii Przerwanego Kręgu, dodając nowe niespodzianki i zagrożenia w każdym ze scenariuszy. W jednej chwili przesłuchujesz Senatora Rhodesa na temat knowań Loży Srebrnego Świtu ,by chwile później dosiadać Osiodłanego Dziecięcia Nocy i szybować poprzez przestrzenie między wymiarami.

Oprócz wydarzeń i kolejnych zagrożeń z którymi muszą się zmierzyć Badacze dodane zostają również karty które Badacze dołączą do swoich talii takie jak np. Księżycowy Naszyjnik czy nowe karty strefy tarota. Jeśli znajdziecie się we właściwym miejscu o właściwym czasie możecie spotkać nieoczekiwanego sprzymierzeńca w postaci wiedźmy Erynn MacAoidth.



Powrót Przerwanego Krąg - Kiedy los wydaje się uśmiechać...


Wewnątrz nowego rozszerzenia, Powrót Przerwanego Kręgu nosi w sobie talię 22 kart tarota w rzeczywistym wymiarze, które mogą zostać użyte
by urozmaicić dowolny scenariusz lub kampanie w świecie Horroru w Arkham.
Dzięki różnym przepowiedniom jakie niosą ze sobą karty talia tarota może być tym uśmiechem losu którego potrzeba bohaterowi by się wywinąć od zagrożenia bądź pogrążyć go w otchłani swoim brakiem.

Karta tarota może mieć dwa bardzo różne efekty: pierwszy gdy karta jest w pozycji prostej, i drugi podczas gdy jest ona w pozycji odwróconej. Zapewniają one dodatkowe efekty na czas trwania obecnego scenariusza, w pozycji prostej przynosząc wymierne korzyści,tak odwrócone potrafią znacząco utrudnić życie graczom. Na przykład karta VI Kochankowie w pozycji prostej pozwala na początku danego scenariusza dobrać na rękę dowolnego ze sprzymierzeńców,podczas gdy jej odwrócona wersja będzie kosztować cię utratę go z Talii.
W myśl tej zasady pewne karty tarota takie jak VIII Siła mogą ułatwić lub utrudnić zagrywanie kolejnych kart, podczas gdy inne jak III Cesarzowa mogą wpłynąć na wykonywanie testów umiejętności.

Pozwól Fortunie cię poprowadzić, i wykorzystaj talię tarota by urozmaicić przygody przeżywane w Horrorze w Arkham.

Powrót Przerwanego Kręgu - Dawni wrogowie


Srebrny Świt znów podnosi głowę.
Trzeba ich zatrzymać nim mroczne siły staną się nie do zatrzymania. Czy odważysz się im przeciwstawić znów spoglądając w otchłań?
Musicie za wszelką cenę zniweczyć plany Loży Srebrnego Świtu. Mroczne siły raz jeszcze podnoszą łeb w lasach Arkham. Czy odważysz się im przeciwstawić?



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby,  3-4 osoby
Gry: karciane,  kooperacyjne,  przygodowe
Serie: Horror w Arkham LCG
Producent: GALAKTA
Numer producenta: PL-AHC61

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Zrzęda Alexander Alexander  Gry / Zabawki 47,83 zł
Dodaj do koszyka
Gra Brzdęk! Katakumby! Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 167,45 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dixit: MNK Rebel Rebel  Gry / Zabawki 75,74 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dinozaur w opałach Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 37,52 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Horror w Arkham - Powrót Przerwanego Kręgu

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: