Realizacja usług w recepcji. Część 2. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik - Barbara Cymańska-Garbowska, Grzegorz Wolak, Danuta Witrykus WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne - Podręczniki |
Ulubione
Kategorie

Realizacja usług w recepcji. Część 2. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik

podręcznik

Realizacja usług w recepcji. Część 2. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik - opis produktu:

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.

Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.

Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.

Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.

Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.

Realizacja usług w recepcji. Część 2. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik pochodzi z wydawnictwa WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Podręcznik
Realizacja usług w recepcji. Część 2. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik

0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.