Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11. Planowanie i realizacja usług hotelarskich 2. Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających / Beata Cielecka-Jasińska Difin | Podręczniki w
Ulubione
Kategorie

Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11. Planowanie i realizacja usług hotelarskich 2. Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających

Część 2

podręcznik

  • Wydawnictwo Difin
  •  

  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11. Planowanie i realizacja usług hotelarskich 2. Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających, Część 2 - opis produktu:

Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 2 jest podręcznikiem dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa i przygotowujących się do egzaminu z kwalifikacji zawodowej T.11. W publikacji znajdują się standardy związane z obsługą gości, którzy przyjeżdżają i wyjeżdżają z hotelu. Przedstawiona jest organizacja pracy w recepcji, procedury wspomagające system obsługi gości, a także zaprezentowane są druki i formularze obowiązujące w hotelu. Dodatkowo opisane są urządzenia i narzędzia używane we współczesnej recepcji.

Publikacja zawiera ciekawe ćwiczenia, dzięki którym uczeń nauczy się praktycznych sposobów przyjmowania, obsługiwania i wymeldowywania gości hotelowych.

Każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim, które pomogą poznać terminologię i zwroty stosowane hotelarstwie na całym świecie.
S
Szczegóły
  • RecenzjeRecenzje
  • Podręcznik
  • Organizacja współczesnej recepcji hotelowej T.11. Planowanie i realizacja usług hotelarskich 2. Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających, Część 2
4.6/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Podręcznik został opracowany zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej dla zawodu technik logistyk. Zawiera systematyczną prezentację powiązanych tematyczne efektów nauczania, opisanych w trzeciej części kwalifikacji A.30 Organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach...

  • Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 1 to niezwykła pozycja wydawnicza na rynku podręczników szkolnych. Autorka jest wieloletnim praktykiem w zawodzie hotelarza, a od kilku lat także wykładowcą przedmiotów zawodowych. Doświadczenie zawodowe, pasja i chęć podzielenia się swoją bogatą...

  • Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych, realizujący treści materiału zawartego w drugiej części kwalifikacji T.15.2 (Organizacja produkcji gastronomicznej). Obejmuje tematy dotyczące planowania produkcji potraw i napojów, organizacji produkcji potraw...

  • Podręcznik pt. Organizacja i monitorowanie procesów produkcyjnych został opracowany zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej dla zawodu technik logistyk i zawiera systematyczną prezentację powiązanych tematyczne efektów nauczania, opisanych w pierwszej części kwalifikacji A.30 `Organizacja...

  • Magazyn jest nieodzownym elementem systemu logistycznego. Bez prawidłowego funkcjonowania magazynów trudno sobie wyobrazić sprawny przepływ towarów w łańcuchach dostaw na drodze od producentów do ostatecznych odbiorców. Takie podejście wymaga stosowania odpowiedniej technologii oraz sprawnej...

  • Podręcznik do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.15 (Organizacja produkcji gastronomicznej). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych do planowania produkcji, kontrolowania procesów produkcji oraz oceny jakości...