Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Część 1 / Beata Sawicka 34,91 zł | Podręczniki w Gandalf.com.pl
Kategorie

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Część 1

podręcznik

  • Dostępność niedostępny

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Część 1 - opis produktu:

`Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie` jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:

- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy,
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa,
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie,
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań,
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie,
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne.

Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
S
Szczegóły
  • Dział: Podręczniki szkolne
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 216
  • ISBN: 9788389184856
  • RRecenzje
  • Podręcznik
  • Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Część 1
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Autorzy zamieścili w podręczniku informacje dotyczące klasyfikacji obiektów i usług hotelarskich, systemów i sieci...

  • Podręcznik został przygotowany dla uczniów technikum hotelarskiego do 1. części kwalifikacji T.12 - Utrzymywanie czystości i porządku w jednostkach mieszkalnych. Wiedza zawarta w publikacji pozwala poznać zasady działalności oraz organizację pracy służby pięter. Typy jednostek mieszkalnych,...

  • Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum. Przedstawia podstawowe funkcje programów Office. Uczy technik pisania bezwzrokowego. Szczegółowo omawia program CHART i jego zastosowanie w hotelarstwie. Przystępnie opisuje podstawowe procedury stosowane w...

  • Zbiór zawiera 7 zestawów pytań (część pisemna) oraz 4 zadania (część praktyczna), które mają pomóc uczniom przygotować się do egzaminu zawodowego. Każdy zestaw to przykładowy egzamin zawodowy (część pisemna i część praktyczna). W książce zamieszczone są odpowiedzi do wszystkich zadań. Spis...

  • Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności stosowania programów komputerowych wspomagających pracę w branży hotelarskiej, obsługi urządzeń biurowych, rezerwacji oraz prowadzenia korespondencji związanej z funkcjonowaniem obiektu hotelarskiego. Wiedza...

  • Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.11 (Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności przestrzegania procedur związanych z obsługą gości w recepcji, sporządzania związanej nimi dokumentacji,...