SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marketing

Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

podręcznik

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2012
ISBN 978-83-01-16967-1

     

  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
-badania marketingowe
-segmentację rynku
-strategię produktu, dystrybucji, cen
-wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
-reklamę i promocję
-plan marketingowy

Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Kategoria: szkoły wyższe,  nauki społeczno-ekonomiczne,  marketing
Promocje: Sesja z PWN
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2012
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 328

RECENZJE - Podręcznik - Marketing, Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 13 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Olga P

ilość recenzji:1

brak oceny 28-02-2013 12:07

Henryk Mruk zadbał o wszystko, a mimo tego nie zadręcza nas zbędnymi szczegółami. Na pierwszy rzut oka widać, że autor włożył wiele pracy i wysiłku aby "Marketing. Satysfakcja.." była zwięzła i przejrzysta. Każda strona wnosi istotne informacje z wyżej wymienionych tematów. Nauka z takiego podręcznika to przyjemność. Dzięki temu, że został napisany prostym językiem, już po jednym przeczytaniu pamięta się kluczowe pojęcia.

Czy recenzja była pomocna?