SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie i inżynieria jakości

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 360
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się przesłanki związane z trwającą od kilkudziesięciu lat rewolucją informacyjną i będącą jej następstwem, czwartą rewolucją przemysłową. Pierwsza przesłanka dotyczy wpływu technologii informacyjnych na potrzeby człowieka oraz na oczekiwania co do sposobu ich spełniania. Jest zatem związana ze zmianami w postrzeganiu przez człowieka jakości dóbr konsumpcyjnych. Druga ma związek z możliwościami, jakie te technologie wnoszą do rozwoju oraz sposobów stosowania w organizacjach narzędzi inżynierii jakości, strategii oraz systemów zarządzania jakością.

Zmiany, jakie niesie trwająca rewolucja przemysłowa, określana jako Industry 4.0, wymagają zdefiniowania na nowo zakresu wiedzy oraz umiejętności potrzebnych do planowania, zapewnienia, sterowania oraz doskonalenia jakości. Uzasadnienie nowego podejścia do zarządzania oraz inżynierii jakości wynika także z zagrożeń związanych z niezrównoważonym rozwojem społecznym i gospodarczym, w tym zmianami klimatu. Stosowanie dominującego do dzisiaj paradygmatu projektowania produktów podhasłem ?orientacja na klienta?, nastawionego przede wszystkim na spełnianie oczekiwań oraz wymagań konsumentów, ma w powstaniu tych zagrożeń istotny udział.

Wielowątkowość książki ma swoje odbicie w jej układzie. Książka jest zbiorem wzajemnie dopełniających się części, ułożonych w kolejności wpisującej się w cykl powstawania i życia produktu (projektowanie, wykonanie, dystrybucja, użytkowanie oraz likwidacja) oraz w funkcje zarządzania jakością (planowanie, zapewnianie, sterowanie z kontrolą jakości oraz doskonalenie).

Publikacja jest adresowana do studentów, menadżerów i doradców. Czytelnicy poprzednich wydań znajdą w niej nowe podejście do zarządzania jakością, uwzględniające zmiany w projektowaniu i produkcji wyrobów oraz w procesach dostarczania usług, oferowane przez technologie Przemysłu 4.0.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki ścisłe,  Matematyka,  różne,  Popularnonaukowe,  poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 360
ISBN: 9788301223212
Wprowadzono: 30.12.2022

RECENZJE - książki - Zarządzanie i inżynieria jakości - Adam Hamrol

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: