SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wizerunek polityka i jego marka

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Karta30 promocja z Inpost Pay

Opis produktu:

autor: Joanna Kinastowska
wyd.CeDeWu
stron: Strony: 274, Format: 235x165 mm
data: Rok wydania: 2024

"Autorytetu się nie kupuje ani nie dziedziczy - każdy z nas jest jedyną osobą, która powinna budować i komunikować swoją markę, w taki sposób, by mieć nadal szacunek do samego siebie, swoich odbiorców i swojej profesji, zachowując szczęśliwe życie". Joanna Kinastowska Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej "6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej marki pozwala samodzielnie w 6 krokach sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: - uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; - aktywnie działać dla dobra wspólnego; - lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; - zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: - czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; - tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.


S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381028424
Wprowadzono: 25.03.2024

RECENZJE - książki - Wizerunek polityka i jego marka

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: