SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Skuteczny marketing na TikToku

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

Opis produktu:

Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Marketing i reklama,  poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2022
Liczba stron: 192
ISBN: 9788328393387
Wprowadzono: 21.09.2022

RECENZJE - książki - Skuteczny marketing na TikToku - Mirosław Skwarek

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

zaczytana_margaretka

ilość recenzji:124

26-11-2022 13:06

TikTok
Czy ktoś jeszcze o nim nie słyszał?
Nie tak dawno mówiło się, że jak nie masz Facebooka to nie istniejesz. Teraz to TikTok stoi na czele social mediów i z każdą chwilą poszerza swoje grono odbiorców.

Przyznam, że ja jestem jeszcze zielona i daleko mi do bycia tiktokerką ???? Jednak za sprawą Mirosława i jego książki czuję jakbym mogła zostać prawdziwą gwiazdą! Serio, byłam pozytywnie zaskoczona ilością przydatnych informacji, którą otrzymałam. Wiele porad, trików i ciekawostek napisanych tak prostym językiem, że nawet moja babcia byłaby w stanie coś nagrać i zostać królową internetu ???? To pozycja zarówno dla początkujących (znajdziecie tu instrukcje krok po kroku, od czego najlepiej zacząć i na czym się skupić), jak i dla bardziej zaawansowanych użytkowników. Autor tłumaczy w jaki sposób można przekształcić hobby w biznes, jak zaangażować odbiorców, zyskać klientów i budować własną markę. W dodatku wskazał wiele różnych funkcji ułatwiających edycję filmów, o których może nawet nie słyszeliście. Dla tych bardziej ciekawskich, skupionych na zasięgach, nie zabraknie dywagacji na temat algorytmu i jego sekretów. Obalone zostaną też największe mity i już nigdy nie będziecie musieli się zastanawiać, czy najlepiej jest popisać się swoimi zdolnościami tanecznymi, aktorskimi, czy kabaretowymi.

Jednak pamiętajcie, że jak każda inna społecznościówka, TikTok rozwija się dynamicznie. Więc nie zwlekajcie, tylko sięgajcie po sprawdzone porady i twórzcie swój kontent, a może już za miesiąc wasze filmiki będą miały miliony odtworzeń ????

A ty? Zacząłeś już swoją przygodę z TikTokiem?

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?