Potwory w ciemności
Jak powstawało UFO: Enemy Unknown O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Open Beta |
Data wydania 2023 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 348 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Kulisy powstania kultowej gry strategicznej David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej gry strategicznej UFO: Enemy Unknown (wydanej w USA jako X-COM: UFO Defense), która w 1994 roku zachwyciła świat, stając się natychmiastowym klasykiem. Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown to opowieść o młodym, obiecującym twórcy Julianie Gollopie, który chciał stworzyć grę strategiczną mogącą dorównać sławą słynnej Cywilizacji. Więcej o Potworach w ciemności Jest rok 1994. Turowe gry strategiczne zostały zepchnięte w cień przez efektowne, pełne akcji produkcje w stylu Dooma i Mortal Kombat. Wszystkie poza jedną Sid Meier`s Civilization, megahitem stworzonym przez amerykańską firmę MicroProse. Tymczasem w europejskim oddziale MicroProse, gdzieś w południowo-zachodniej Anglii, aspirujący producenci przymierzają się do zaprojektowania gry taktycznej, która mogłaby dorównać lub nawet przebić sukces amerykańskiego odpowiednika, postrzegającego swój brytyjski oddział jako nic więcej niż tylko studio wspierające. Całkiem niedaleko pewien nastolatek w okularach przesiaduje godzinami przed swoim komputerem, marząc, że pewnego dnia jego zdolności programistyczne dorównają epickim kampaniom rozgrywającym się w jego wyobraźni. Począwszy od jego wczesnych doświadczeń z grami planszowymi po cyfrowe pola walki podbijające listy bestsellerów, `Potwory w ciemności` śledzą przebieg kariery legendarnego designera Juliana Gollopa i drogę prowadzącą do powstania `UFO: Enemy Unknown`, przerażającej i przerażająco głębokiej gry, okrzykniętej `najlepszą grą na PC` (IGN) i `prawdziwym klasykiem` (GameSpot). Cechy Edycji Specjalnej Książka w Edycji Specjalnej (w oryginalnej wersji językowej) była dostępna wyłącznie dla osób, które wsparły autora w trakcie kampanii na Kickstarterze. Polska wersja zawiera wszystkie dodatkowe wywiady zawarte w tej edycji: `Nieograniczone możliwości` - wywiad z Johnem Broomhallem, kompozytorem muzyki do X-COM `Pro strategie` - wywiad z Davidem Ellisem, autorem poradnika do X-COM `Coś wyjątkowego` - wywiad z Andrew Luckettem o testowaniu X-COM `Seria sytuacji` - rozmowy o tworzeniu X-COM: Apocalypse `Na nowo` - rozmowa o tworzeniu OpenXcom
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.