SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Difin
Oprawa miękka
Liczba stron 242
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Marketing i reklama,  poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 159x230
Liczba stron: 242
ISBN: 978-83-8085-345-4
Wprowadzono: 26.01.2017

RECENZJE - książki - Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz, Aleksandra Grobelna

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: