Koniec z przejadaniem się (twarda)
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
- Dostępność Ostatnie sztuki u dostawcy
Ostatnie sztuki produktu u dostawcy.
Spróbujemy go dla Ciebie sprowadzić.
W przypadku braku tej pozycji, zamówienie zostanie zrealizowane bez niej.
-
Opis produktu:
Współczesne społeczeństwa krajów zachodnich dramatycznie przybierają na wadze. Dotyczy to zarówno osób dorosłych, jak i nastolatków czy nawet małych dzieci. Wraz z dodatkowymi kilogramami zyskujemy poważne problemy cukrzycę, choroby układu krążenia oraz wiele innych skracających życie chorób. Oto koszt naszego nadbagażu. Dlaczego tak się dzieje? Kreując jedzenie, producenci i restauratorzy wykorzystują składniki i techniki, które sprawiają, że staje się ono dla nas wyjątkowo smakowite i pobudza nasz układ nagrody. W efekcie, choć nie odczuwamy głodu, nadal chcemy jeść. Supersmaczne jedzenie przejmuje panowanie nad naszym apetytem i naszymi odruchami, a producenci żywności nad naszymi portfelami. David Kessler, doświadczony lekarz i polityk, który w rządzie Stanów Zjednoczonych toczył boje przeciwko przemysłowi tytoniowemu, teraz demaskuje praktyki przemysłu spożywczego i restauracyjnego, chwytające nas w pułapkę naszej biologii, i szuka odpowiedzi na pytanie, jak się z niej uwolnić. Książka wyjaśnia, między innymi następujące zagadnienia: Jak schudnąć ? Czy istnieje najlepsza dieta odchudzająca ? Co jeść, a czego nie jeść ? Preparaty na odchudzanie, czyli: Czego mogą nas nauczyć leki odchudzające ? Dlaczego tyjemy - jak wpadamy w pułapkę jedzenia ? Najlepsza dieta - zmienianie nawyków.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.