Gry w komunikacji - Tomasz Gackowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Gry w komunikacji (miękka)

Media początku XXI wieku (tom 30)

książka

Gry w komunikacji, Media początku XXI wieku (tom 30) - opis produktu:

Tom 30. serii `Media początku XXI wieku` wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej.
Prof. dr hab. JERZY OLĘDZKI


Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego.
Prof. dr hab. MAREK JEZIŃSKI

Książka Gry w komunikacji Media początku XXI wieku (tom 30), pochodzi z wydawnictwa Aspra JR F.H.U.. Autorami książki są Tomasz Gackowski, Karolina Brylska. Należy do gatunków: nauki społeczne, socjologia. Książka Gry w komunikacji liczy 212 stron. Jej wymiary to 160x235. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły

Tomasz Gackowski, Karolina Brylska - przeczytaj też

  • -21%
Media Varia Jednostki, społeczeństwa, technologie miękka
35,46 zł 44.89
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
Mediamorfozy Media początku XXI wieku(tom 27) miękka
38,90 zł
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka

Mikołaj Poleca

  • -19%
Awans zawodowy od września 2020 miękka
45,98 zł 56.76
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -19%
Zamknięcie roku 2020 w księgach instytucji kultury miękka
58,92 zł 72.73
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -11%
Świadectwo pracy od A do Z miękka
46,41 zł 52.14
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -11%
Czas pracy od A do Z miękka
93,74 zł 105.34
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -11%
Telepraca i praca zdalna od A do Z miękka
93,74 zł 105.34
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka
  • -11%
Rozwiązywanie umów o pracę od A do Z miękka
119,32 zł 134.06
Wysyłka w 24-48h
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Gry w komunikacji, Media początku XXI wieku (tom 30)

4.6/5 ( 14 ocen )
    5
    11
    4
    2
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.