Gry w komunikacji / Tomasz Gackowski | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Gry w komunikacji (miękka)

Media początku XXI wieku (tom 30)

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 212
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Gry w komunikacji, Media początku XXI wieku (tom 30) - opis produktu:

Tom 30. serii `Media początku XXI wieku` wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej.
Prof. dr hab. JERZY OLĘDZKI


Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego.
Prof. dr hab. MAREK JEZIŃSKI
S
Szczegóły

Tomasz Gackowski, Karolina Brylska - przeczytaj też

Zobacz również

  • -14%
Prawo podatkowe

Robert Oktaba

miękka
50,61 zł 58.85
  • -20%
Prawo administracyjne materialne

Ewa Olejniczak-Szałowska

miękka
63,04 zł 78.80
  • -14%
Łacińska terminologia prawnicza

Jerzy Zajadło

miękka
42,03 zł 48.88
  • -14%
Doping w sporcie

Artur Mamcarz , Andrzej Pokrywka

miękka
159,69 zł 185.69
  • RRecenzje
  • Książka
  • Gry w komunikacji, Media początku XXI wieku (tom 30)
4.6/5 ( 14 ocen )
    5
    11
    4
    2
    3
    0
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Nieugięty. Przestrzeń zewnętrzna Zaginiona flota, Tom 4

Jack Campbell

miękka
29,13 zł 44.80
Zapowiedź - 31.1.2020
  • -32%
Ucieczka w dzicz Wojownicy

Erin Hunter

twarda
33,23 zł 48.88
  • -38%
Kolory Ognia

PRACA ZBIOROWA

miękka
28,44 zł 45.87
  • -35%
Król Część 1

Grażyna Adamczyk

miękka
29,24 zł 44.99
Zapowiedź - 10.2.2020
  • -35%
Stulecie Winnych Tomy 1-3 (okładka filmowa)

Ałbena Grabowska

pakiet
58,43 zł 89.89
Zapowiedź - 20.1.2020
  • -35%
Gdzie diabeł mówi dobranoc Tom 2: Nie wywołuj wilka z lasu

Karina Bonowicz

miękka
29,18 zł 44.90
Zapowiedź - 14.2.2020
  • -31%
Homo Solaris Dar Miłości

Marian Gola

miękka
20,58 zł 29.83
  • -31%
Błękitne sny Leśna trylogia, Tom 3

Katarzyna Michalak

miękka
25,46 zł 36.90

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Trzy tomowe dzieło wybitnego francuskiego historyka. Monografia obejmuje cztery wieki - od schyłku średniowiecza do początku rewolucji przemysłowej - przedstawiając dzieje gospodarki rynkowej i kapitalizmu na czterech kontynentach.

  • PRZEKŁAD - Krzysztof Abriszewski, Paweł Gąska, Adrian Zabielski REDAKCJA NAUKOWA ORAZ NAUKOWE OPRACOWANIE PRZEKŁADU - Krzysztof Abriszewski i Paweł Gąska Gry wideo są modelowymi mediami zarówno Imperium, jak i niektórych sił, które się mu sprzeciwiają - taka teza przyświeca Grom Imperium,...

  • W ostatnich latach gry planszowe stały się w Polsce bardzo popularne. Stale rośnie liczba graczy, pojawiają się nowi wydawcy, sklepy, recenzenci, blogerzy, a co tydzień swoją premierę ma kilka lub nawet kilkanaście nowych tytułów. Rosnąca popularność, wydawanie coraz większej liczby gier oraz coraz...

  • Gra 3w1 Szachy, warcaby i Backgammon. Pionki i figury zamontowane w podstawie, mają magnesy, dzięki czemu rozstawienie jest stabilne i można grać w podróży. Wiek: 6+ Liczba graczy: 2

  • Zestaw 3 gier - szachy, węże i drabiny i chińczyk w opakowaniu świetnie nadającym do zabrania je w podróż. Liczba graczy: 2-4 ( w zależności od gry) Wiek: 6+

  • Roku pańskiego 1368 miłościwie nam panujący Kazimierz Wielki mocą swego królewskiego prawa ustanowił dokument zwany Statutem Żup Krakowskich. Jasno stoi w nim zapisane, iż kto otrzyma z rąk Króla tytuł urzędniczy Żupnika Królewskiego, zarządzać będzie Kopalnią Soli w Wieliczce, Magnum Sal zwaną....