Opis produktu:
Dreadful Circus to szybka strategiczna gra karciana Brunona Faiduttiego (Cytadela, Misja: Czerwona Planeta, Mystery of the Abbey) dla 4 do 8 graczy, przenosząca graczy do świata upiornych cyrków rodem z najczarniejszych koszmarów.
Podczas
gry Dreadful Circus wskoczymy w rolę dyrektorów zarządzających trupami cyrkowymi, każdy rywalizujący o zdobycie największej liczby widzów i zarobienia na nich najwięcej pieniędzy.
W
Dreadful Circus wiodącym mechanizmem jest mechanika licytacji oraz negocjacji,podczas której gracze będą wchodzili w głęboką interakcję ze sobą by uzyskać możliwie najlepsze karty i realizować intratne kontrakty.
Posiada bogatą, przepiękną szatę graficzną, przywodzącą na myśl magiczne, przerażające światy z najgłębszych zakamarków naszej wyobraźni.
Dreadful Circus - Cyrk przyjechał!
Czas rozruszać tą mieścinę, koniec z nudą i rutyną!
Za tym wszystkim stoisz ty, szef cyrkowej trupy, tworzącej pokazy, o których nikt nawet nie śnił w swych najbardziej absurdalnych majakach! Upajający zapach waty cukrowej i hipnotyzująca muzyka to dopiero przedsmak. Już wkrótce rozpocznie się przedstawienie, którego ty jesteś twórcą i na którym po prostu chcesz zarobić. Ale żeby zarobić, trzeba mieć głowę pełną dziwacznych pomysłów, dziwaczniejszych od swojej konkurencji.
Dreadful Circus - niezapomniane wrażenia
W Dreadful Circus będziemy tworzyć nasze niedorzeczne pokazy za pomocą kart Atrakcji i Występów. Te pierwsze kładziemy przed sobą na stole, zapewniając sobie długotrwałe korzyści. Te drugie posiadają efekt natychmiastowy i odrzucamy je po ich użyciu. Nie będziemy jednak zagrywać kart bezpośrednio z ręki, ale dopiero po zakupieniu ich od Sprzedawcy.
Dreadful Circus - Wygrywa najwyższa cena
Na początku rundy jeden lub dwóch graczy (w zależności od ogólnej liczby graczy) posiadają żetony Sprzedawców. Sprzedawca wybiera ze swojej ręki jedną kartę Atrakcji lub Występu i zagrywa ją na środek stołu. Pozostali gracze biorą udział w licytacji tej karty, umieszczając w swoich Wozach sobie tylko znane sumy Monet i/lub Kontraktów. Sprzedawca kolejno przegląda każdy z Wozów, mogąc zgodzić się na proponowaną w nim ofertę lub oddać ją właścicielowi. Jednak do raz odrzuconej oferty nie można później powrócić, zatem Sprzedawca, decydując się na taki krok, ryzykuje, że w pozostałych Wozach nie znajdzie lepszych ofert.
Działanie kart
Gracz, który wygrał licytację, zabiera kartę i wykorzystuje zgodnie z jej rodzajem. Oprócz podziału na Występy i Atrakcje, karty dzielą się również na kolory, mówiące o sposobie ich działania. Używając kart Czerwonych, wejdziemy z innym graczem w interakcję, na przykład okradając go z jego Atrakcji. Karty Żółte pomogą pozyskać Monety, z kolei karty Pomarańczowe posłużą w zdobywaniu Kolekcji. Pod koniec gry otrzymamy punkty za posiadane Monety, Kontrakty i Kolekcje właśnie.
Atuty:
Szybka, strategiczna gra karciana Brunona Faiduttiego (Cytadela, Misja: Czerwona Planeta, Mystery of the Abbey), utrzymana w klimacie mrocznego cyrku;
Mechanika oparta na licytacji, negocjacjach i negatywnej interakcji pomiędzy graczami;
Przenieś się do magicznego, nieprzewidywalnego świata z najgłębszych zakamarków twojej wyobraźni i stwórz własne, niezapomniane widowisko!
Zawartość:
- 8 Zasłonek graczy
- 55 kontraktów
- 24 Miedziane Monety
- 16 Srebrnych Monet
- 8 Złotych Monet
- 8 kartonowych Wozów
- Worek na Kontrakty
- Znacznik Pierwszego Sprzedawcy
- Znacznik Drugiego Sprzedawcy
- 63 karty Cyrku
Wydanie polskie.