Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 4 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa Harmonia 39,00 zł | Podręczniki w Gandalf.com.pl
Kategorie

Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 4 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

podręcznik

  • Wydawnictwo Harmonia
  •  

  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 4 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - opis produktu:

Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.

Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Podręcznik
  • Uczę się czytać, pisać i liczyć Część 4 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Alicja

  • 29-09-2018
  • 10:44

W kartach pracy i w przewodniku zastosowano metodę sylabową E.F. Przyłubskich oraz metodę symultaniczno -sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej1. Wprowadzono najpierw samogłoski, a następnie spółgłoski. Wykorzystano również kolejność wprowadzenia liter według R. Jakobsona, a także ? częściowo ? metodę krakowską: naukę odczytywania paradygmatów, sylab utworzonych ze spółgłosek i samogłosek. Wprowadzono równocześnie wielkie i małe litery drukowane. Opracowując materiał, uwzględniono czytanie symultaniczne (prawopółkulowe): czytanie samogłosek (A, O, U, Ó), czytanie globalne wyrazów; oraz czytanie sekwencyjne (lewopółkulowe): czytanie sylab otwartych, czytanie sylab zamkniętych. Zastosowano również trzy reguły obowiązujące na każdym etapie wprowadzenia nauki czytania: powtarzanie (naśladowanie), wskazywanie (rozumienie), nazywanie (czytanie).

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Alicja

  • 23-09-2018
  • 09:42

Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.

Czy recenzja była pomocna?

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Zeszyt ćwiczeń do nauki dodawania i odejmowania do 10 polecany przez nauczycieli i pedagogów do domowej pracy rodziców z dzieckiem, a także do zajęć wyrównawczych, kompensacyjnych i wspomagających w szkole, napisany zgodnie z podstawą programową Ministerstwa Edukacji Narodowej. Zeszyt zawiera...

  • Zestaw ćwiczeń i łamigłówek matematycznych, które dzięki ciekawej i zabawnej formie zachęcą Wasze dzieci do zabawy, nauki i pierwszej samodzielnej pracy. Zabawy myślowe wpływają korzystnie na umiejętności samodzielnego i logicznego myślenia, poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, rozwijają...

  • Zestaw edukacyjnych ćwiczeń, gier i łamigłówek matematycznych, które dzięki ciekawej i zabawnej formie zachęcą dziecko do nauki i samodzielnej pracy. Dołączone karty matematyczne oraz gra planszowa pozwolą sprawdzić, czy dziecko sprawnie dodaje i odejmuje do 20.

  • Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej i Renaty Naprawy`Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi `cz. 14. Jest skierowany do nauczycieli uczących: uczniów ze...

  • Jest to drugi z serii zeszytów z malejącą liniaturą. Stopniowe różnicowanie wysokości linii w poszczególnych zeszytach znacznie ułatwia dzieciom skuteczne opanowanie pięknej sztuki wprawnego, płynnego i estetycznego pisma. Choć proponowane zeszyty mają zastosowanie uniwersalne, seria jest częścią...

  • - umożliwia w pełni realizację celów i zadań edukacji wczesnoszkolnej wymienionych w `Podstawie programowej kształcenia ogólnego zawartej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008` - jest przyjazny, zapewnia sukces , pomaga budować pozytywny obraz własnej osoby -...