Opis produktu:
Panda Bear & Sonic Boom czyli duet Noah Lennox i Peter Kember, wydali `Reset in Dub` - dubową wersję swojego albumu `Reset` z 2022 roku! Nowy materiał zawiera przeróbki wszystkich dziewięciu utworów autorstwa legendarnego brytyjskiego producenta dubowego Adriana Sherwooda!
Sherwood stworzył swoją wersję `Reset` w swoim On-U Sound Studios z ekipą, w skład której weszli tak znani muzycy jak Doug Wimbish i Skip McDonald z Sugarhill Gang i Grandmaster Flash and The Furious Five, a także Prisoner, Alex White, Horseman, Mark Bandola, `Crucial` Tony, Ras Badthings, Ivan `Celloman` Hussey i Mathew Smythe.
`Lubię duże puste przestrzenie, lubię centra handlowe, gdy nikogo tam nie ma i plażę zimą - wizualnie jest to proste i uporządkowane, a szum fal zagłusza wszystko inne, więc przypuszczam, że nie jest zaskoczeniem, że zawsze lubiłem brzmienie dubu` - mówi Lennox - `I choć niektóre rzeczy noszą jego piętno bardziej niż inne, założyłbym się, że można znaleźć jego pozostałości we wszystkim, co zrobiłem. Jako fan Adriana byłem podekscytowany, gdy Peter zasugerował, abyśmy poprosili go o zrobienie kilku dubów utworów `Reset`, ale gdy zaczęły się pojawiać, stało się jasne, że to, nad czym pracował, było czymś więcej niż dubem. `Reset in Dub` sprawia wrażenie przefiltrowanego przez pryzmat i zmienia kontekst oryginału`.
`To całkowity reset `Reset` ode mnie i ekipy On-U Sound`, mówi Sherwood. `Będąc fanem Animal Collective i Spacemen 3, kiedy zasugerowano, że zrobimy to razem, pokochałem ten pomysł i cieszyłem się z wyzwania. Rozmawialiśmy o wpływach, starych nagraniach, technikach miksowania i opracowaliśmy plan, który zakładał zachowanie wszystkich elementów tripowej zabawy, ale z dodatkiem grozy, rytmu i ultraaktywnego miksu dla głośników. Jestem bardzo szczęśliwy i dumny z rezultatu`.
Peter Kember: `Siedząc pewnego wieczoru u Noaha, jedzącego portugalskiego kurczaka z grilla, popijając tanie, smaczne wino Tejo i słuchając starych dubów Tubby odbijających się po ścianach, zaczęliśmy rozmawiać o pomyśle na wersję dub naszej płyty ` Reset`. Jednym z głównych wpływów na `Reset` był jamajski rocksteady i ciekawym pomysłem wydawało się zbadanie możliwości powrotu do tego rodzaju tropikalnych korzeni.
Przypomniałem sobie, że jakieś 15 lat temu grałem na festiwalu we wschodnim Londynie i nie miałem ochoty tam przebywać i nic oglądać - z wyjątkiem The Slits. Poszedłem i stanąłem z tyłu, w pobliżu stołu dźwiękowego, na zewnętrznej scenie, na której występowali. Od razu mogłem powiedzieć, że to było coś trochę innego... Drżące staccato smażącego się echa, pogłosów i edycji `kill switchy`, wznoszących się i chmurzących w popołudnie. Spojrzałem ponownie na mikser, aby zobaczyć, kto był źródłem tego niesamowitego brzmienia. `To Adrian Sherwood` - powiedział mój znajomy.
Tak więc kiedy Noah zastanawiał się `kogo możemy zapytać?`, moje wspomnienia z tego dawnego popołudnia wróciły i zaproponowałam Adriana.
Był jeszcze jeden koncert, który szczególnie zapadł mi w pamięć spośród setek koncertów, które widziałem. Kiedy miałem 17 lat, mój kumpel Simon z lokalnego sklepu z płytami powiedział mi, że ma wejściówki na Grandmaster Flash and The Furious Five. Dzięki `The Message` zajmowali pierwsze miejsca na liście przebojów. Szczerze mówiąc, początkowo mnie nie przekonał, ale kiedy znajomi zauważyli, że nie mam nic lepszego do roboty, poszedłem. Nie wiem, czego się spodziewałem, ale to, co dostałem, powaliło mnie na kolana. Występ był oszałamiający. Kunszt, muzyka, taniec i ruchy sceniczne. Cała ta sytuacja otworzyła mi zupełnie nową część umysłu. Spodobało mi się to i tak rozpocząłem moją przygodę z wytwórnią Sugar Hill Records. Kiedy więc pojawiła się lista Adriana z muzykami zaangażowanymi w `Reset in Dub` i zobaczyliśmy tych niesamowitych współpracowników, byliśmy podekscytowani widząc na niej m.in. Douga Wimbisha i Skipa McDonalda! Nie moglibyśmy być szczęśliwsi`.