Ebook Zarządzanie Publiczne nr 4(50)/2019 pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo SCHOLAR |
Data wydania 2019 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
C O N T E N T S
Andrzej Sławiński: Will IT Technologies and Globalisation Change the Mechanism of Money Creation?, doi 10.15678/ZP.2019.50.4.01, s. 5-14
Bartłomiej Biga: Patent Races and Institutional Solutions of Health Care Policy in Developed Countries, doi 10.15678/ZP.2019.50.4.02, s. 15-22
Krzysztof Wąsowicz: The Effectiveness of Municipal Waste Management in Polish Cities, doi 10.15678/ZP.2019.50.4.03, s. 23-38
Robert Gawłowski, Paweł Modrzyński: Innovation in Public Service Delivery in Terms of Shared Services Centres in Local Governments: A Case Study of the City of Toruń (Poland) , doi 10.15678/ZP.2019.50.4.04, s. 39-53
Iana Okhrimenko: Social Choice, Social Sustainability, and Why the Neoclassical Approach Fails to See the Difference, doi 10.15678/ZP.2019.50.4.05, s. 54-62
Grzegorz Parosa: Savings and Liquidity Gluts and the American Long-Term Interest Rates Before the Great Financial Crisis, doi 10.15678/ZP.2019.50.4.06, s. 63-82
Uwagi: dr hab. prof. UEK Stanisław Mazur - redaktor naczelny periodyk wydawany wraz z Małopolską Szkołą Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Promocje: | Nowości |
Wydawnictwo: | SCHOLAR |
Rok publikacji: | 2019 |
Liczba stron: | 89 |
Język: | angielski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.