SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Liczba stron 364
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
  • Karta30 promocja z Inpost Pay

Opis produktu:

W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: Wolters Kluwer
Kategoria: Nauki społeczne,  Prawo
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 364
ISBN: 978-83-8107-517-6
Wprowadzono: 30.06.2017

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej - Andrzej Kłosowski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

3.7/5 ( 12 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    2
  • 2
    1
  • 1
    2

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: