O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Wysyłamy w 24h
-
Opis produktu:
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez znane ośrodki akademickie i instytucje branżowe. W książce tej proponuje nowy model zarządzania rozumianego jako dynamiczny proces, w którym menedżerowie osiągają swoje cele za pośrednictwem informacji, ludzi oraz ? rzadziej ? w bezpośrednim działaniu.
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z tych obserwacji i zestawiając je z własnym rozumieniem istoty zarządzania, Mintzberg przedstawia między innymi:
- czynniki, nieraz zaskakujące, które jego zdaniem są naprawdę istotne w procesie zarządzania,
- typologię różnych postaw wobec zarządzania,
- najważniejsze problemy, z którymi musi się zmierzyć każdy menedżer, i sposoby ich rozstrzygania,
- charakterystykę skutecznego zarządzania, które nazywa zarządzaniem zaangażowanym.
Książka ta będzie cennym źródłem wiedzy i wskazówek dla kadry zarządzającej i menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych dokonujących rekrutacji i oceny, szkoleniowców, a także kadry naukowej, studentów kierunków związanych z zarządzaniem i wszystkich osób zainteresowanych praktyką zarządzania oraz nowoczesnym i niekonwencjonalnym podejściem do opisywanych tu zagadnień.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.