SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wizualny PR

Siła obrazów w komunikacji organizacji

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Warszawski
Oprawa miękka
Ilość stron 227

Opis produktu:

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Uniwersytet Warszawski
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Ilość stron: 227
ISBN: 9788323548126
Wprowadzono: 31.03.2021

RECENZJE - książki - Wizualny PR, Siła obrazów w komunikacji organizacji - Alicja Waszkiewicz-Raviv

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: