Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 2 - Alicja Tanajewska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 2

Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

książka

Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 2, Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - opis produktu:

Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.

Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.

Książka Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 2 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, pochodzi z wydawnictwa Harmonia. Autorami książki są Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, pedagogika, upośledzenie umysłowe. Książka Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 2 liczy 125 stron. Jej wymiary to 215x305.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -21%
  • Nowość Jezus Niechrystus
  • Bestseller Jezus Niechrystus
Jezus Niechrystus miękka
30,73 zł 38.90
Dodaj do koszyka
  • -37%
  • Nowość Rydzyk i przyjaciele. Kręte ścieżki
  • Bestseller Rydzyk i przyjaciele. Kręte ścieżki
Rydzyk i przyjaciele. Kręte ścieżki miękka
25,14 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • Nowość Terapeutka
  • Bestseller Terapeutka
Terapeutka miękka
27,93 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • Zapowiedź Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • Bestseller Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 2, Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

4.6/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Alicja

  • 29-09-2018
  • 10:43

W kartach pracy i w przewodniku zastosowano metodę sylabową E.F. Przyłubskich oraz metodę symultaniczno -sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej1. Wprowadzono najpierw samogłoski, a następnie spółgłoski. Wykorzystano również kolejność wprowadzenia liter według R. Jakobsona, a także ? częściowo ? metodę krakowską: naukę odczytywania paradygmatów, sylab utworzonych ze spółgłosek i samogłosek. Wprowadzono równocześnie wielkie i małe litery drukowane. Opracowując materiał, uwzględniono czytanie symultaniczne (prawopółkulowe): czytanie samogłosek (A, O, U, Ó), czytanie globalne wyrazów; oraz czytanie sekwencyjne (lewopółkulowe): czytanie sylab otwartych, czytanie sylab zamkniętych. Zastosowano również trzy reguły obowiązujące na każdym etapie wprowadzenia nauki czytania: powtarzanie (naśladowanie), wskazywanie (rozumienie), nazywanie (czytanie).

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Alicja

  • 23-09-2018
  • 09:41

Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.

Czy recenzja była pomocna?