Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.