Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 3 / Alicja Tanajewska | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 3 (miękka)

Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

książka

  • Wydawnictwo Harmonia
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 128
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 3, Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - opis produktu:

Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.

Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -39%
Księgi Jakubowe, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

twarda
42,54 zł 69.73
  • -37%
  • -39%
Bieguni, Olga Tokarczuk

Olga Tokarczuk

miękka
24,29 zł 39.81
  • -40%
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
27,53 zł 45.89
  • -34%
Niepokorni: Dziewczyna z ogrodu

Anka Sangusz

miękka
19,74 zł 29.90

Zobacz również

  • -27%
Gorączka filmowa

Paweł Sitkiewicz

twarda
40,06 zł 54.87
  • -22%
Przenikanie mediów

Maciej Mrozowski

miękka
52,25 zł 66.99
  • RRecenzje
  • Książka
  • Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 3, Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
4.3/5 ( 11 ocen )
    5
    6
    4
    4
    3
    0
    2
    0
    1
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Alicja

  • 29-09-2018
  • 10:44

W kartach pracy i w przewodniku zastosowano metodę sylabową E.F. Przyłubskich oraz metodę symultaniczno -sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej1. Wprowadzono najpierw samogłoski, a następnie spółgłoski. Wykorzystano również kolejność wprowadzenia liter według R. Jakobsona, a także ? częściowo ? metodę krakowską: naukę odczytywania paradygmatów, sylab utworzonych ze spółgłosek i samogłosek. Wprowadzono równocześnie wielkie i małe litery drukowane. Opracowując materiał, uwzględniono czytanie symultaniczne (prawopółkulowe): czytanie samogłosek (A, O, U, Ó), czytanie globalne wyrazów; oraz czytanie sekwencyjne (lewopółkulowe): czytanie sylab otwartych, czytanie sylab zamkniętych. Zastosowano również trzy reguły obowiązujące na każdym etapie wprowadzenia nauki czytania: powtarzanie (naśladowanie), wskazywanie (rozumienie), nazywanie (czytanie).

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Alicja

  • 29-09-2018
  • 10:40

Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Alicja

  • 23-09-2018
  • 09:42

Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.

Czy recenzja była pomocna?
image

Rekomendowane

  • -41%
Ziarno światła Przebudzenie

Nikolas Razmuk

miękka
28,83 zł 48.87
  • -41%
Wybrana przez bogów

Magdalena Dzieżyk-Socha

miękka
15,89 zł 26.92
  • -34%
Moby Dick tom 1-2 / Billy Budd / Taipi

Herman Melville

pakiet
78,99 zł 119.69
  • -33%
Podzwonne dla Instytutu

Bartosz Popadiak

miękka
26,67 zł 39.81
  • -45%
Baśń o Bezimiennej Księżnej

Alina Radzik-Piskaczek

miękka
13,71 zł 24.94

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książeczki edukacyjne z serii Uczę się proponują ciekawe ćwiczenia tematyczne, dzięki którym dziecko utrwali i pogłębi wiedzę zdobytą w szkole.

  • Książeczki edukacyjne z serii Uczę się proponują ciekawe ćwiczenia tematyczne, dzięki którym dziecko utrwali i pogłębi wiedzę zdobytą w szkole.

  • Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się...

  • Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w...