SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa miękka
Liczba stron 358
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Informatyka
Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 358
ISBN: 978-83-7784-366-6
Wprowadzono: 12.09.2013

RECENZJE - książki - Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych - Radosław Mącik

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: